Gå til innhold

Benger's E46 320Ci - *Byttet*

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Jeg lovte nye felger i begynnelsen av April, meeen, ikke alltid ting går etter planen. På mandag kommer felgene mine! :wink: (forhåpentligvis da)

Men på mandag blir bilen levert til oppretting og lakkering av bagasjeluke. Alvorlig ryggeulykke inntraff for en mnd tid tilbake. Her er utfallet:

vzckphrlv249zbkhm5nk.jpg

men får se det positive i det og. Får fjernet et par knøttsmå lakkroser og småriper i samme slengen :wink:

Felgene blir montert på bilen senest onsdag om alt går etter planen! Henter dem forhåpentligvis på mandag om jeg får låne en bil. Skal polere dem før jeg monterer på bilen. Begynner å bli litt utålmodig nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulken er fiksa, Good as new! :wink: Skulle hentet nye felger i dag, men var noen som klarte å sende 3 stk bakfelger og 1 stk framfelg. Typisk, men fikk da hvertfall mulighet til å prøve på bilen :wink:

hxr3op2bx6yag5a8u5ds.jpg

zneyv9886o5xtisinaly.jpg

Men, jeg ble jo fort litt usikker, så da fikk jeg prøve en annen felg jeg liker veldig godt:

yzztz2b1tpri8kn4m7t2.jpg

Siden den siste fremfelgen ikke kommer før på mandag, bestilte jeg likesågodt et sett med CSL felger, de kommer også på mandag :wink:

Var klar for sommerdekk i dag, men kanskje jeg kan være takknemlig for at den ene fremfelgen ikke kom? Tror jeg går for CSL.

Andre meninger?

Stor takk til GS, Bergen, for at jeg fikk bruke tid på å prøvemontere felger. Bra service! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for gull felgene, Csl ser ikke ut!

(vil være alene om å ha de^^)

Hehe! Tenkte meg det ja. :lol: Men kan trøste deg med at jeg går for 18", også har jeg skikkelig tak, så det blir jo ikke heeelt makent :wink:

CSL'n på bilde er i samme størresle som gullfelgene ja, 18". Gullfelgene ser så mye mindre pga kanten og den utover-bua formen i senter. (Juksekant-felg) Ordentlige kantfelger hører hjemme på 5- og 7-serie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...