///Mysild Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 til å være en loff, vet du ganske mye trodde bare de kunne stille vinkelen innover/utover, og ikke skrevingen, med mindre du har justering i topplagerene da...
Loffen Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Tok like gjerne et bilde mens vi var midt oppe i det Denne skiven og bolten er eksentrisk, så vrir man den endres hjulstillingen:
Sir Hofstad Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Mente på Z3 - den har E30-oppheng bak. E36 kan justere bak. Det betyr selvsagt at det er ingen vits med firehjulskontroll på E30 og Z3. For oss som jobber med bil er det slik at med de optiske apparatene vi benytter trenger vi å "sette" stillingen bak for å justere foran. Dette for bla å sette en del hjulgeometri i apparatet. Mye spørsmål om dette, og jeg kan skrive en egen hjulgeometri--tråd hvis noen er interessert?
hagenisse Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 For oss som jobber med bil er det slik at med de optiske apparatene vi benytter trenger vi å "sette" stillingen bak for å justere foran. Det er så, og når jeg tok kontrollen på min så monterte han bak også; men gjorde ingenting og jeg betalte kun for en forstillingskontroll. Fikk målinger bak også selvsagt, men skal jeg får endret noe der er det jo bare begynne bytte deler..
Sir Hofstad Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 For oss som jobber med bil er det slik at med de optiske apparatene vi benytter trenger vi å "sette" stillingen bak for å justere foran. Det er så, og når jeg tok kontrollen på min så monterte han bak også; men gjorde ingenting og jeg betalte kun for en forstillingskontroll. Fikk målinger bak også selvsagt, men skal jeg får endret noe der er det jo bare begynne bytte deler.. Og da er det du skal treffe på en som kjenner bilene
oddis Skrevet Mars 27, 2008 Skrevet Mars 27, 2008 Mye spørsmål om dette, og jeg kan skrive en egen hjulgeometri--tråd hvis noen er interessert? Det synes jeg du skal gjøre, jeg hadde iallefall satt pris på det! Selv har jeg hatt E30n min på en forstillingskontroll, og ellers stilt den med måleband... fungerer faktisk det også, til en viss grad.
Rabies Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 Mente på Z3 - den har E30-oppheng bak. E36 kan justere bak. Det betyr selvsagt at det er ingen vits med firehjulskontroll på E30 og Z3. E36 compact har også E30/Z3 bakstilling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå