Gå til innhold

318>325, dokumentasjons papirer ønskes

e30sprova
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
BMW forhandleren kunne heller ikke hjelpe;(

han skrev:

Hei.

Godkjenning av ombygde BMW'er er det opp til hvert enkelt biltilsyn å avgjøre.

BMW Norge har sluttet å sende ut papirer på godkjenning av ombygging. BMW har sagt at biltilsynene må ta seg av den saken. Jeg har fått tips at det lønner seg å prate med biltilsynet i Trondheim angående dette.

Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg bedre.

Mvh

Steinkjer Bil AS

Men om "BMW har sagt at biltilsynene må ta seg av den saken. Jeg har fått tips at det lønner seg å prate med biltilsynet i Trondheim angående dette" men de har vell ikke papirer?

Hmm, hva eksakt spurte du BMW forhandleren din om? For meg virker det som om du har formulert deg feil hvis du har fått det svaret der, fordi jeg kan sjelden tenke meg at de ikke KAN hjelpe deg med å sjekke at delene stemmer (såfremt de har en verkstedavdeling på bruket).

Min lokale BMW forhandler hadde ingen problemer med å ta bilen min inn til kontrolltime hvis jeg satte opp et dokument som fastslo hvilke deler jeg hadde byttet og at bilen skulle fremstå som en orginal 325 (i mitt tilfelle). Jeg mistenker du har spurt, eller fått vedkommende til å tro at du spurte om de kunne skaffe godkjenningspapirer (noe de ikke kan).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW forhandleren kunne heller ikke hjelpe;(

han skrev:

Hei.

Godkjenning av ombygde BMW'er er det opp til hvert enkelt biltilsyn å avgjøre.

BMW Norge har sluttet å sende ut papirer på godkjenning av ombygging. BMW har sagt at biltilsynene må ta seg av den saken. Jeg har fått tips at det lønner seg å prate med biltilsynet i Trondheim angående dette.

Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg bedre.

Mvh

Steinkjer Bil AS

Men om "BMW har sagt at biltilsynene må ta seg av den saken. Jeg har fått tips at det lønner seg å prate med biltilsynet i Trondheim angående dette" men de har vell ikke papirer?

Hmm, hva eksakt spurte du BMW forhandleren din om? For meg virker det som om du har formulert deg feil hvis du har fått det svaret der, fordi jeg kan sjelden tenke meg at de ikke KAN hjelpe deg med å sjekke at delene stemmer (såfremt de har en verkstedavdeling på bruket).

Min lokale BMW forhandler hadde ingen problemer med å ta bilen min inn til kontrolltime hvis jeg satte opp et dokument som fastslo hvilke deler jeg hadde byttet og at bilen skulle fremstå som en orginal 325 (i mitt tilfelle). Jeg mistenker du har spurt, eller fått vedkommende til å tro at du spurte om de kunne skaffe godkjenningspapirer (noe de ikke kan).

tror nokk de tar inn bilen for å sjekke delenommeren.Men jeg mente om de skaffet de pappirene og ikke vise den på bmw verkstedet.. mente at de ordnet pappirer så det var bare og levere pappirer og bil på biltilsynet;) men vet ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...