Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er erfaring med dette sportsfilteret? Eller har dere noen andre filtere som dere anbefaler for E46 328?

Simota filteret er fra GS.

ke2hnd5s91d9s36c91iv.jpg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ville holdt meg langt unna, et filter fra samme levrandør tok knekken på luftmengdemåleren min

Takk for advarselen, har du noen andre filtere å anbefale for økt effekt?

Skrevet
Ville holdt meg langt unna, et filter fra samme levrandør tok knekken på luftmengdemåleren min

Takk for advarselen, har du noen andre filtere å anbefale for økt effekt?

Skrevet
Lite effekt å hente på åpent luftfilter gitt! har imidlertid åpent simota selv (ikke likt ditt) og funker greit det. 0 problemer for min del=)

Okey, hvordan er filtere ditt? merket noe økning av effekt?

Skrevet

Men sånn jeg ser det så tror jeg man betaler ekstra for alt det som er i carbon enn filteret, eller hva er det dere mener?

Sett et klipp på youtube hvor en har dette filteret på en 325ci e46, rå lyd!

Linken:

Skrevet

Mitt ser mer "normalt" ut enn de du har bilde av..hehe..Vanlig åpent filter.

Filter gir ingen merkbar effekt, og åpent filter har visstnok alltid noen risikoer (lmm osv) - men det gir en bra sugelyd :D

Er ingen dum ide å kjøpe et skikkelig merkefilter, for eks k&n. Mindre risiko og om det i hele tatt er noe effektøkning, så er det med disse filtrene du får det. Sørg også for å få med varmeskjerming, ellers vil motoren suge varm luft og gå dårligere enn med originalt filter.

Skrevet

du henter 0 til ingen effekt av et konfilter... kun noe du tror (plaseboeffekten eller hva det heter)

men, du får mere bunndrag i bilen... den får fortere luft, råere lyd... og du som har en såpass ny bil, burde heller koste på deg et ordentlig sett, istedenefor et "unormalt" merke.... green air filter, k&n og pipercross bør være fine merker som du bør velge i...

Skrevet

Sikker på du får mer bunndrag?

328 har mere bunndrag enn 325, dette pga innsuget er strupa. Dermed minder luft :roll:

Skrevet

Enig med Mysild om det med merkene, du vinner stort sett bare lyd da, Sjansen for at du får så mye økning i effekt eller dreiemoment at du vil merke det er lite sannsynlig. Et effektsett med filter, og bedre eksos kan gi deg 8-10% økning etter mapping, det eneste du merker er lyd og kansje litt kjappere respons... men disse tingene er jo ting som føles og gir et intrykk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...