///Mysild Skrevet Mars 28, 2008 Skrevet Mars 28, 2008 går det an å mappe en orginal bil for bedre egenskaper!? har jeg aldri hørt... hmmm... hadde jo vært no... hehe... ps bøtrollet... bimmers treff 12 april se linken i signaturen
Alex88 Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Skrevet Mars 28, 2008 Tusen takk folkens for svarene Tror jeg går for simota eller K&N 57i kittet med varmeskjerming og hele pakka
Alex88 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 Var å så på simota filteret idag, det var rått! Så også på K&N men tror jeg går for simota
Alex88 Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 går det an å mappe en orginal bil for bedre egenskaper!? har jeg aldri hørt... hmmm... hadde jo vært no... hehe...ps bøtrollet... bimmers treff 12 april se linken i signaturen Det bimmers treffe høres fristene ut Kanskje jeg blir med, for se nærmere om jeg kan
///Mysild Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 det må du... er jo en fin tur på en lørdags formiddag...kommer kanksje noen fra grenland og slikt... så dere kan jo ha et følge
Alex88 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 det må du... er jo en fin tur på en lørdags formiddag...kommer kanksje noen fra grenland og slikt... så dere kan jo ha et følge Høres bra ut Jo fler jo bedre. Jeg skal prate med 4 andre bimmer venner så kanskje det blir kolonnekjøring nedover:P haha
Superbeetle Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 går det an å mappe en orginal bil for bedre egenskaper!? har jeg aldri hørt... hmmm... hadde jo vært no... hehe... Hva tror du man gjør når man "chipper" en bil da
///Mysild Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 ja, vet det billa, men tenkte mappiing slik de gjør på turbo biler... en chip setter de vel bare inn, og så hiver de bilen ut og inn med neste... hehe det er bra alex
Alex88 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 ja, vet det billa, men tenkte mappiing slik de gjør på turbo biler... en chip setter de vel bare inn, og så hiver de bilen ut og inn med neste... hehe det er bra alex Du har et poeng der ja, turbo bil er noe annet også. Man for jo mer hester ved chip i en turbo bil.
320it Skrevet April 2, 2008 Skrevet April 2, 2008 har det simota filteret i min e36. Blir sinnsykt fin lyd av det, og det ser jo litt bra ut. men effektmessig er det vell ikke noe å hente uansett hva du velger.
Alex88 Skrevet April 2, 2008 Forfatter Skrevet April 2, 2008 har det simota filteret i min e36.Blir sinnsykt fin lyd av det, og det ser jo litt bra ut. men effektmessig er det vell ikke noe å hente uansett hva du velger. Merker du noen forandringer? Blir det gromlyd? forandrer lyden seg på lav og høy turtall. Hvor høy er lyden? Siden har blitt usikker igjen Tenker på K&N 57i kittet
320it Skrevet April 3, 2008 Skrevet April 3, 2008 har det simota filteret i min e36.Blir sinnsykt fin lyd av det, og det ser jo litt bra ut. men effektmessig er det vell ikke noe å hente uansett hva du velger. Merker du noen forandringer? Blir det gromlyd? forandrer lyden seg på lav og høy turtall. Hvor høy er lyden? Siden har blitt usikker igjen Tenker på K&N 57i kittet lyden er moderat om du er forsiktig med gassen, men klemmer du til kommer det fram godlyd. (er vell gjerne sånn uansett.) På høyt turtall blir det sinnsykt fin lyd. ordentlig brøl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå