Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det an å mappe en orginal bil for bedre egenskaper!? har jeg aldri hørt... hmmm... hadde jo vært no... hehe...

ps bøtrollet... bimmers treff 12 april ;-) se linken i signaturen

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
går det an å mappe en orginal bil for bedre egenskaper!? har jeg aldri hørt... hmmm... hadde jo vært no... hehe...

ps bøtrollet... bimmers treff 12 april ;-) se linken i signaturen

Det bimmers treffe høres fristene ut :D Kanskje jeg blir med, for se nærmere om jeg kan :D

Skrevet
det må du... er jo en fin tur på en lørdags formiddag...kommer kanksje noen fra grenland og slikt... så dere kan jo ha et følge :-)

Høres bra ut :wink: Jo fler jo bedre. Jeg skal prate med 4 andre bimmer venner så kanskje det blir kolonnekjøring nedover:P haha

Skrevet

ja, vet det billa, men tenkte mappiing slik de gjør på turbo biler... en chip setter de vel bare inn, og så hiver de bilen ut og inn med neste... hehe :-)

det er bra alex :-)

Skrevet
ja, vet det billa, men tenkte mappiing slik de gjør på turbo biler... en chip setter de vel bare inn, og så hiver de bilen ut og inn med neste... hehe :-)

det er bra alex :-)

Du har et poeng der ja, turbo bil er noe annet også. Man for jo mer hester ved chip i en turbo bil.

Skrevet

har det simota filteret i min e36.

Blir sinnsykt fin lyd av det, og det ser jo litt bra ut.

men effektmessig er det vell ikke noe å hente uansett hva du velger.

Skrevet

Merker du noen forandringer? Blir det gromlyd? forandrer lyden seg på lav og høy turtall. Hvor høy er lyden? Siden har blitt usikker igjen :( Tenker på K&N 57i kittet

Skrevet

Merker du noen forandringer? Blir det gromlyd? forandrer lyden seg på lav og høy turtall. Hvor høy er lyden? Siden har blitt usikker igjen :( Tenker på K&N 57i kittet

lyden er moderat om du er forsiktig med gassen, men klemmer du til kommer det fram godlyd. (er vell gjerne sånn uansett.)

På høyt turtall blir det sinnsykt fin lyd. ordentlig brøl!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...