crizi Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 bra timing.. tralla står på lillestrøm med kokt topp...
Nytern Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Oh, synd det er så langt unna. Kommer opprinnelig fra Hov så får prøve å finne på en unnskyldning annet enn treffet for å dra nedover Så var det hva man skal kjøre...
Stramvaier Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Hehe, ja du gjør vel det du. hehe... Klart jeg gjør det, skulle ikke du ha et godt tilbud på noe snekker jobb a? hehehe
mAZE Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 bra timing.. tralla står på lillestrøm med kokt topp... Vi har treff rett som det er vi. Men sjelden mange kommer, er stortsett de faste som dukker opp hver gang. Så du får prøve neste gang. Litt uti September. Bjørnar er alles helt.. hehehe...
carlhaakon Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 må satse på at bilen min er i orden og tilbake fra verkstedet jeg da, ellers må jeg sykle
Halvor89 Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Argh. Tror kanskje det blir overtid på meg i morra. Sveumen begynner å bli utålmodig for å få ferdig fryseriet sitt Men skal prøve å få vaska kjerra idag, så jeg bare kan reise rett nedover i morra
mAZE Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Jøsses, ikke verst oppmøte i dag da.. Vi var fort bortimot 14 biler i dag, og det må vi si oss fornøyd med.
vetu03 Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Dæven, var jo litt biler.. Hehe, er litt flau selv Har sett feil på datoejn jeg, og trodde det var 26.09 istede for 26.08!! Ellers skulle jeg kommet, uff det var dumt. Når blir neste treff da?
mAZE Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Helt sikkert før 26.9.. Ihvertfall iløpet av september engang.. Må vel få til ett par treff til i år, kanskje fler. Får se ann. Og så går vi jo bare over til inne-treffene våres igjen.
Stramvaier Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Var veldig bra treff i dag ja, Men typisk at når sesongen er straks ferdig så tar jo treffene seg opp. hehe.. men men får håpe det blir like bra neste gang. for det er da det er morsomt. Takker hvertfall alle som møtte opp for bra oppmøte og et bra treff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå