Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Oh, synd det er så langt unna. Kommer opprinnelig fra Hov så får prøve å finne på en unnskyldning annet enn treffet for å dra nedover :)

Så var det hva man skal kjøre...

Skrevet
bra timing.. tralla står på lillestrøm med kokt topp... :shock:

Vi har treff rett som det er vi. Men sjelden mange kommer, er stortsett de faste som dukker opp hver gang. Så du får prøve neste gang. Litt uti September.

Bjørnar er alles helt.. hehehe...

Skrevet

Argh. Tror kanskje det blir overtid på meg i morra. Sveumen begynner å bli utålmodig for å få ferdig fryseriet sitt :P Men skal prøve å få vaska kjerra idag, så jeg bare kan reise rett nedover i morra :D

Skrevet

Jøsses, ikke verst oppmøte i dag da.. Vi var fort bortimot 14 biler i dag, og det må vi si oss fornøyd med. :)

vuwvc95yyl65jhn7yvsx.jpg

oh70bxya4chfxtb6oob4.jpg

boef18bitg13jajyexpb.jpg

5p9mjb2byzdpm1p5uwoe.jpg

Skrevet

Dæven, var jo litt biler..

Hehe, er litt flau selv :P Har sett feil på datoejn jeg, og trodde det var 26.09 istede for 26.08!! Ellers skulle jeg kommet, uff det var dumt.

Når blir neste treff da?

Skrevet

Helt sikkert før 26.9.. :) Ihvertfall iløpet av september engang.. Må vel få til ett par treff til i år, kanskje fler. Får se ann. Og så går vi jo bare over til inne-treffene våres igjen.

Skrevet

Var veldig bra treff i dag ja, Men typisk at når sesongen er straks ferdig så tar jo treffene seg opp. hehe.. men men får håpe det blir like bra neste gang. for det er da det er morsomt. Takker hvertfall alle som møtte opp for bra oppmøte og et bra treff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...