Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, ganske grei timing det.:D

den 17. er vel uka etter jeg har time hos svendsen eksos, der de skal sette på eisenmann eksosen.

Sommedekka er vel også på døra innen den tid regner jeg med.

Blir det piruetter på Vikingskipet da? ;)

Kanskje jeg har tatt ut sykkelen til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Er det noen her som er flinke på å bytte eksosanlegg?

Om noen i området vil klare jobben like greit som svendsen eksos, så vil jeg gjerne slippe å ta en oslotur bare for montering av ny eksos..

Det er visst helt bolt-on, der man bruker det originalle opphenget osv.

Eneste man trenger er en skralle med forlenger med et ledd slik at man kommer til uten å måtte ta av bakfangeren eller borre hull i den.

Noen her i hedmark området? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det nok helt sikkert ikke, da det har vært veldig lite (eller da ingen) respons enda. Så 17 April er nok alternativet da ja.

Har du ikke no tråd eller bilder av bmw'n din da? tror ikke jeg har fått med meg den..

For tiden har jeg dessverre ingen bmw, så blir vanskelig å lage noen tråd om den. Og om det blir noen ny i år vet jeg heller ikke, da jeg prioriterte huset fremfor å handle ny. Så mulig jeg må komme i boble på de stedene vi evt skal være i år. :)

Men, det skal sies. Dukker det opp ett flott strøkent eksemplar av en m-tech2 org sådan, så handler jeg nok kanskje. Men det er få av de til salgs om dagen.

Ang datoen, så virker det som 17.April kan være ett bra alternativ, så da går vi for den. Da blir det først oppmøte på Vikingskipet, hvor i etter det drar på ett sted å spiser oss gode og mette. Hvor det blir, er da uvisst enda. Men Peppes er vel en fin ting?

Første post i tråden er igjen oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja jeg har ikke vært der å spist tror jeg. Så er den bedre, så stoler jeg på deg. :) Da tar vi nok Pizzaninni istedenfor, om ingen har noen andre formeninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det nok helt sikkert ikke, da det har vært veldig lite (eller da ingen) respons enda. Så 17 April er nok alternativet da ja.

Har du ikke no tråd eller bilder av bmw'n din da? tror ikke jeg har fått med meg den..

For tiden har jeg dessverre ingen bmw, så blir vanskelig å lage noen tråd om den. Og om det blir noen ny i år vet jeg heller ikke, da jeg prioriterte huset fremfor å handle ny. Så mulig jeg må komme i boble på de stedene vi evt skal være i år. :)

Men, det skal sies. Dukker det opp ett flott strøkent eksemplar av en m-tech2 org sådan, så handler jeg nok kanskje. Men det er få av de til salgs om dagen.

325tic mtech2.. står det etter kjøretøy i profilen din så gikk bare utifra det ;) men få deg bmw da. boble er ok det og! kan kjøre det til treff en gang jeg og så er du ikke alene hvertfall da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325tic mtech2.. står det etter kjøretøy i profilen din så gikk bare utifra det ;) men få deg bmw da. boble er ok det og! kan kjøre det til treff en gang jeg og så er du ikke alene hvertfall da:P

Var den jeg solgte i høst det, så har bare ikke oppdatert profilen min. :) Boble er artig det ja. Har ei så og si rustfritt ei, som jeg har lakkert opp igjen nå om dagen. Både innvendig og utvendig. Den var grå, men nå har den blitt matt sort og hvit. Både innvendig og utvendig. Skulle egentlig profflakkes i år, men da huset tok prioriteten bort fra bilene, så måtte jeg gjøre det selv. Så gjorde ikke noe grunnarbeid eller noe, bare lakket den. Ser bra ut på avstand. :D hehe. Men, den er tross alt i bruksstand.

Og Pizzaninni it is....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...