Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo være lurt å lage en slags "tidsplan" til neste gang, slik at alle vet når ting skal skje. Da kan jo alle cruise på rekke og rad til samme tid. Det så jo veldig tøft ut når alle kom rullende pent på rekke :)

Ja litt kjipt at folk dro sånn puljevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidsskjema ja. Ja, det er kanskje noe vi kan gå videre med. Skal tenke på det frem til neste gang.

Men, passer det for folket f.eks 8.mai?

Det blir da en uke før som liksom var planen.

Skal prøve å ta det i midten av hver mnd.

Treffet blir da denne gangen på Gjøvik, og en av oss som liksom er "lommekjent" der kan da lede ann kolonna. Dette kan vi komme tilbake til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være lurt å lage en slags "tidsplan" til neste gang, slik at alle vet når ting skal skje. Da kan jo alle cruise på rekke og rad til samme tid. Det så jo veldig tøft ut når alle kom rullende pent på rekke :)

Ja litt kjipt at folk dro sånn puljevis.

enig der!

hadde vi fått alle ca 30 bilene til å kjøre på rekkeOGrad gjennom hamar, så ville det vært ganske så morsomt.

Legg opp tidsskjema neste gang, ta med ropert, kanskje til og med ha et a4 ark med "bimmers.no-nicket" sitt liggende på frontruta.

Det er det viktigste man må ta tak i rent praktisk.

det er ikke så lett å sette bilene opp mot de forskjellige nickene her på forumet.

Utenom det, så kan vi vel ta med engangsgriller og diverse uteleker?? hehe.. cricket, bolër, rundinger man kaster på firkantkryss med pinner på, etc etc. hehe... jeg syns dette hører med på grilling...:P

var uansett et hyggelig biltreff (mitt første forøvrig) og ikke minst, BRA oppmøte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kolonne kjøringa begynte bra til vi skulle kjøre fra stoppen vi hadde på tomta. A4 ark i ruta blir litt for Harry for min del :). De fleste som er på bimmers veit hvem som har de forskjellige bilene vil jeg tro, det er bare det å vite hvordan disse menneske ser ut :) Var vel også endel som ikke er på bimmers som møtte også regner jeg med. Den "faste" gjengen dro å spiste litt etterpå som er ganske kurant på treff!

Alt i alt så syns jeg det var bra til å være så mange som dukket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg opp tidsskjema neste gang, ta med ropert, kanskje til og med ha et a4 ark med "bimmers.no-nicket" sitt liggende på frontruta.

Det er det viktigste man må ta tak i rent praktisk.

det er ikke så lett å sette bilene opp mot de forskjellige nickene her på forumet.

Jeg synes faktisk ikke dette var et så dumt forslag.. Hadde iallefall vært veldig kjekt med en eller annen form merking med nicket fra bimmers på person og/eller kjøretøy. Trenger jo ikke å være over hele frontruta, men en liten "parkeringsbillettstr." i frontruta eller et A4 ark i sjåførsetet.

Litt teit dette her, men kunne også laget en liten navnelapp som kan festes på brystet e.l. Ser ikke så smart ut, men samme faen :) Jeg bryr meg ikke iallefall. Vi tar jo selvfølgelig av den når vi skal "ut blant folk" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som også går ann er jo at folk sender link til et bilde av seg selv og sender til maze så han kan lage en samle post med det. men det er bare en ide :wink: ellers kjente jo jeg igjen folk etter hvert når jeg fikk sett hvem som var inne og henta ting i bilene og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vet ikke. Skulle helst blitt kvitt Navara'n først. Men vi får se. Har ihvertfall veldig lyst på den jeg har sett på ja. Så må vel bare ta en avgjørelse.

Holder på å pusse opp huset, samt skal sette opp ny garasje og fylle opp hele gårdsplassen her. Nok å bruke pengene på egentlig, men savner å ha en bmw nå gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...