Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He, he. Gratulerer med øl da carl :D

Gratulerer til pokalvinnerne. flotte biler. Og ang. den felleskjøringa ble det sagt 09:15 så alle skulle rekke å være der til 09:30. Var der selv 09:20. Da stod bare tom erik m5 å venta på meg der :D He, he. Så ble litt skjærings det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du?! FA*N!

Det var han pokal-tullingen i en rød og svart E46 som sa 09:00 :D

Det var jo du selv som sa 09:15 da :lol:

Jeg møtte opp til 09:00 bare for og ha god tia og skravle litt med folk før vi dro, men dere hadde det jo så travelt med og dra da jeg kom så rakk ikke noe annet enn og komme dit for så og dra igjen..

Bare så jeg har mitt på det tørre der ;)

Og takk for gratulasjonene gutta:)

Bra vi stilte sterkt fra Hedmarken på pokalplukkinga ;)

Stramvaier vant jo Peoples Choice, igjen! :P Sjokkerende vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker... Og det er med Z og ikke C.. :D

Det var forøvrig en annen dude som hadde Mace som handle/nick på begynnelsen av 90-tallet. Han var med i den norske gruppa Talent .

Jeg begynte å bruke mAZE i 1993, da jeg gikk bort fra mitt gamle. Som da ikke nevnes her, da det var helt forferdelig. :D Brukte vel det i perioden 1989-1993 ca da. Noen av dere har jo helt sikkert hørt mange av mine gamle chip-sanger. (Chippy nr.001-513 ble det vel). Laget jo også "Digital Chips" (nr.01-31) hvor mange av disse ble brukt. Noen som ikke har vært borti dette, få dere en Amiga, evt en Amiga emulator og sjekk det ut. For å spille musikken, trengs bare en codec på PC'n, evt bruk VLC-player, den spiller de garantert. (Har alle chippy'ene liggende på pc'n her)

Dette var jo i den store Amiga tia. Før dette når jeg hadde C64, var jeg nok mest opptatt av å se på hva andre hadde laget. :)

Jøss i verden så mye jeg skulle skrive for å utrede en liten skriveleif fra Haug her. hehe

Haha :D Veit godt at du staver det med Z og ikke C. Hvis du ser på klokkeslettet så er det grunnen til min store tabbe 8) Var rimelig trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du?! FA*N!

Det var han pokal-tullingen i en rød og svart E46 som sa 09:00 :D

Leser du litt lengre oppi tråden s var det det som står der :D:lol:

Kom du deg nedover du a Tom-Erik? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd jeg ikke fikk vært med. Får håpe jeg har en bmw til neste år da. :) Må vel dukke opp ett eller annet iløpet av sommeren får jeg håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du?! FA*N!

Det var han pokal-tullingen i en rød og svart E46 som sa 09:00 :D

Det var jo du selv som sa 09:15 da :lol:

Jeg møtte opp til 09:00 bare for og ha god tia og skravle litt med folk før vi dro, men dere hadde det jo så travelt med og dra da jeg kom så rakk ikke noe annet enn og komme dit for så og dra igjen..

Bare så jeg har mitt på det tørre der ;)

Ja, men det var bare et forslag. Jeg hadde ikke mulighet til å stikke innom bimmers for å se hva dere ble enige om, så ettersom du sa kl.09:00 fra skipet tenkte jeg at dere hadde blitt enige om en ny tid :)

Men men..vi får planlegge litt mer neste gang, slik at alle møter opp til samme tid, hehe..

Kjøre i følge er gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du?! FA*N!

Det var han pokal-tullingen i en rød og svart E46 som sa 09:00 :D

Det var jo du selv som sa 09:15 da :lol:

Jeg møtte opp til 09:00 bare for og ha god tia og skravle litt med folk før vi dro, men dere hadde det jo så travelt med og dra da jeg kom så rakk ikke noe annet enn og komme dit for så og dra igjen..

Bare så jeg har mitt på det tørre der ;)

Og takk for gratulasjonene gutta:)

Bra vi stilte sterkt fra Hedmarken på pokalplukkinga ;)

Stramvaier vant jo Peoples Choice, igjen! :P Sjokkerende vettu ;)

Kom som et sjokk på meg gitt ;) hadde ikke akkurat regnet med den der. Du går ha gratulere Anders, hyggelig å få hilst på deg for første gang også. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom som et sjokk på meg gitt ;) hadde ikke akkurat regnet med den der. Du går ha gratulere du Anders, hyggelig å få hilst på deg for første gang også. hehe

Gratulerer så mye du også! :D Sykt pen den M3'n din!

..og bilen var iallefall finere enn pokalen, som sagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...