carlhaakon Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 bor oppe i høyden jeg vett, her ser man sola bedre
Stramvaier Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Er det opphold kl 20,30 så kommer jeg å spiser med dere folkens
Stramvaier Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Fy faen for ei skur som kom nå, helvete a.. håpe det klarner opp nå da
mAZE Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Ja, hvordan gikk det i dag a gutta? Noen bilder dere kan få lagt ut? Synd det skulle bli slik vær. Vi får håpe det blir bedre neste gang.
316 Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Ble 10 biler på Gjøvik totalt,. Vi var der til den verste skura kom, da dro vi videre til Hamar. Spiste litt god pizza, og fant ut at det var streetmeet der. Det var da en tur... Bilder fra meg kommer i morgen. Skal opp igjen kl 4 i natt, så jeg orker ikke å styre med det nå.
macpål Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Det var greit, men litt lite bmw`er synes nå jeg da... Tok noen bilder , men kameraet tok kvelden så det ble ikke mange bilder på meg..
Thomaz Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Tok noen bilder men det var synd med regnværet Er di bildene her fra Gjøvik di el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå