SanMiguel Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Jeg vil ha meg igjen en bmw snart. Savner faktisk den gamle 5-serien min, det var flott vogn. Men, den har vel rullet verden rundt og vel så det nå. Og har vel egentlig bestemt meg for hva jeg skal ha. her er hvertfall e39 som er strøken og til salgs tror jeg http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=96637&highlight=
anders87 Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 tøft, stiller jeg om jeg er hjemme:) Tøft, det synes jeg du bør gjøre Vegard :D
NA Skrevet Juni 30, 2009 Skrevet Juni 30, 2009 Hvordan blir det med 3. julitreffet? Er det på lillehammer eller hamar? Ble jo sagt at lillehammer treffet var sammen med bmwccn sitt treff, og da forsto jeg det som at 3. juli er på hamar. Jeg som misstolket?
NA Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Ingen som er noe intr. i treff 3. juli her eller? Hallo!! Noen som skar dit? Blir det lillehammer?
S. Gunstad Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Jeg stiller hvis det blir Lillehammer Treng litt inspirasjon
Torek Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Ikke alle har ferie Jeg har fri til neste treff, så da skal det mye til for at jeg ikke kommer. Nå må jeg dessverre melde pass.
NA Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Høres ikke ut til at det blir noe av dette gitt Hadde vært morro, men nå må jeg uansett sette i gang et pumpehus til vanning av jorder så da drar ikke jeg
mAZE Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Heisann folket.. Jeg er utrolig opptatt om sommeren. Har godt i ett siden begynnelsen av Mai. Hver eneste helg har godt med sålangt, samt veldig mange dager i resten av uka. Rallycross tar tid gitt. Men hadde vært greit med ett treff igjen snart ja. Det er vel til helga det er dags igjen evt. ??
NA Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Nå til helga er det jo Gatebil på våler, samt som du sier fellesferie. Men er jo mulig å ta en liten sammenkomst. Eller så kan vi jo arrangere felleskjøring til Gatebil våler om det er av interesse? Men hva sier folket da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå