Gå til innhold

*** www.BIMMERS.no HED/OPP *** Oppdatert med bilder, side 82


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På en fredag som er arbeidsdag er det jo mye folk på alt av parkeringsplasser. Men på kvelden så er det jo strandtorget som har store parkeringsplasser og statoil med selvvask for de som kommer langveisfra og vil spyle av bilen. Men da er egentlig Søndag beste dagen.

Jeg er ikke fra Lillehammer så har ikke så veldig bra peil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strandtorget er fint. sto der i 11 timer med 328en jeg når DEFA dritten låste seg :roll:

haha... DEFA er noe dritt! Min begynte plutselig å virke igjen en gang jeg var på et kjøpesenter og det resulterte i at jeg sprang inn og kjøpte avbiter :P Folk så stygt på meg når jeg klippet alarmen så hadde ult i 5-10min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strandtorget er fint. sto der i 11 timer med 328en jeg når DEFA dritten låste seg :roll:

haha... DEFA er noe dritt! Min begynte plutselig å virke igjen en gang jeg var på et kjøpesenter og det resulterte i at jeg sprang inn og kjøpte avbiter :P Folk så stygt på meg når jeg klippet alarmen så hadde ult i 5-10min!!

ja høres ut som defa siden akkurat det samme som skjedde med min. jeg klipte min så bilen sto bare og blinka fra 11 på dagen til 12 på natta :P da henta vi den bare med bilhenger siden jeg ikke fant styre enheten. den lå bak deshen :(

bilde fra plasse haah

r7ayn2356guqjd6agu68.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...