Stramvaier Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Blir desverre ikke noe treff på meg i dag, rekker det ikke gitt, døgnet har ikke nok timer
316 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Kommer med E30'n, har ikke fått henta Minien ennå. Når starter det?
NA Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Ahh..! Er supert vær og allting i dag så håper mange møter opp
carlhaakon Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Vi fra gjøvik skal dra fra hydro ved cc klokka 17.00, foreløbig bare jeg og warsteiner som møter der. men om andre vil så bare og komme
NA Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Ja folkens, bare å møte oppå komme dere til hamar er jo en super kveld for biltreff!
carlhaakon Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Ja folkens, bare å møte oppå komme dere til hamar er jo en super kveld for biltreff! hehe ja vi har været med oss i dag. men blir ikke ren bil til treffet. rekker ikke og vaske etter jobb
Chris_ Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Vellykket? Hadde jeg visst at treffet var i dag, skulle jeg tatt meg turen jeg også! Jobber jo på E6 i Stange.. Får spare det til neste gang
NA Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Været var bra men oppmøte så som så, men var da en sosial happening allikevel Yess, møt opp neste gang, bra å få med litt folk
Haug Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Kjørte forbi å sjekket hvordan livet var. Stod 5 biler der da. Chris_ : Har du E36'n din parkert ved Stange/Kolomoen strekningen? Har sett en som pleier å stå der.
anders87 Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 Sorry guuta, skulle ha møtt opp, men je er drrrrrrrrrrrrrrritings
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå