carlhaakon Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Jeg var innom en tur med den røde m3'n, hadde lånt prøveskilt for å reise dit, men så ingen kjente, så følte det bare ble litt rart å stelle meg sina når alle andre sto der som en gjeng beskjente , så dro videre Trenger da ikke kjenne oss får å stoppe og snakke. kjente da ikke alle der jeg heller, men du får stoppe neste gang. ellers var det en meget nydelig bil du har
NA Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Ja er derfor vi har treff for å treffe likesinnede å bli kjent med nye folk Så bare stopp å slå av en prat neste gang da, ingen som jager deg for det
Torek Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 At været er så bra at foølk drikker seg søppel istedenfor ^^ Hihihi.. Synes det er en gyldig grunn OnTop: Neste treff må man vel prøve å få med seg. Er jo ikke sååå lenge til kulda setter inn(noe den forsåvidt har gjort hele "sommeren")..
dutten Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 neste gang har jeg kanskje egen bil og kjøre og.. min sto på verksted så var sjafør for en kompis.. dog en bmw men go og sliten en sådann :\
Oddey Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Ja, får prøve å stoppe neste gang da , takk forøvrig for kommentar om bilen Blir å se på BMWCCN Våler ihvertfall =), driver å snakker med dem om å få kjøre på bane med den nå
mAZE Skrevet August 13, 2009 Forfatter Skrevet August 13, 2009 Ja bilder a gutter? Må jo få se hva jeg gikk klipp av denne gangen også. Og legger de inn i første posten såklart.
Clerion Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Om du finner en imageresizer for vista så skal jeg smelle på jeg (=
Clerion Skrevet August 13, 2009 Skrevet August 13, 2009 Takker Er ikke mange bilder. Oooooog var ikke mange bilene å ta bilde av =p
mAZE Skrevet August 14, 2009 Forfatter Skrevet August 14, 2009 Da var første posten oppdatert igjen gitt.
Clerion Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Jeeeeg, melder nok pass. Første helga på ei stønn jeg har dama alene uten unger så =P Kan ikke kombinere med ccn?
316 Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Får se ann interessen i tråden her først, gidder ikke å kjøre til Gjøvik for å se på 3 stk E36'er.
carlhaakon Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 hehe man drar jo ikek får og se på bila lenger alle har jo sett bila til hverandre. men det og skravle er jo greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå