wicky124 Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Skrevet Juli 11, 2008 Hmm...Autozentrum sa at det var noen bokstavkombinasjoner som var litt annerledes på disse to bilene men antakelig ville girkassa passe..hmm...
shomie*745 Skrevet Juli 11, 2008 Skrevet Juli 11, 2008 Hvilke bokstavkombinasjoner skal det være på de respektive modellene da? Hadde vært kjekt å vite
Bimmerlars Skrevet Juli 12, 2008 Skrevet Juli 12, 2008 Venter fortsatt på svar fra Hofstad angående det å stå i park.. Interessert i å vite hvorfor. Kassa får jo konstant smøring, om den ruller i drive eller står i Park/neutral. Eller?
Nytern Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 Venter fortsatt på svar fra Hofstad angående det å stå i park.. Interessert i å vite hvorfor. Kassa får jo konstant smøring, om den ruller i drive eller står i Park/neutral. Eller? Jeg kan med stor sikkerhet si at han tar heelt feil. Dette måtte isåfall ha skyldtes en feilkonstruksjon, derfor snakker han litt mot seg selv når han sier at kassene er solide og dør kun pga hard bruk/manglende vedlikehold. Selvfølgelig skal ikke kassa rase i park om den er i grei stand. Samme hvilket bilmerke vi snakker om.. Blir litt provosert når jeg ser så grov feilinformasjon. Og at folk faktisk kjøper det.. Menmen..
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Nope. Helt glemt frakten jeg. Men søsteren min er hjemme på besøk denne uken og hun bor på råholt, og samboeren hennes jobber på tollpost i oslo Mulig denne går i bagasje rommet på roveren, vist de ikke er fult av barnevogner og slikt der... Begge skylder meg en tjeneste siden bilen nettopp har fått to nylakkerte skjermer, så jeg skal se hva jeg får ordnet når jeg skal levere den i morgen.
wicky124 Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 oki...høres bra ut:) får bare krysse fingrene for at kassa passer!
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 De var desverre fult av barnevogner ohg diverse ferieutstyr. Har desverre helt glemt og sjekke frakt noen annen plass. kan ta enringerunde nå før junior våkner..
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Sitter og vener på svar her nå, høes ut som de kan kose noen kroner, muligens en plass i mellom 1000-1500.
Sir Hofstad Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Venter fortsatt på svar fra Hofstad angående det å stå i park.. Interessert i å vite hvorfor. Kassa får jo konstant smøring, om den ruller i drive eller står i Park/neutral. Eller? Jeg kan med stor sikkerhet si at han tar heelt feil. Dette måtte isåfall ha skyldtes en feilkonstruksjon, derfor snakker han litt mot seg selv når han sier at kassene er solide og dør kun pga hard bruk/manglende vedlikehold. Selvfølgelig skal ikke kassa rase i park om den er i grei stand. Samme hvilket bilmerke vi snakker om.. Blir litt provosert når jeg ser så grov feilinformasjon. Og at folk faktisk kjøper det.. Menmen.. Og kommer dokumentert svar.
wicky124 Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 frakten får jeg bare ordne selv...blir vel henta på døra hos deg av DHL så frakta trenger du ikke stresse med:)
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Tror desverre ikke DHL henter hos privatpersoner, men du kan jo sjekke. Jeg kan jo ordne med frakt til en terminal i trondheim
wicky124 Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 jeg jobber jo i dhl og de henter hos hvem som helst:) send meg adresse og tlf og slikt på pm så skal jeg fikse en opphenting:) men vi ble aldri enige om pris..hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå