Gå til innhold

Automatkasse


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Venter fortsatt på svar fra Hofstad angående det å stå i park.. Interessert i å vite hvorfor. Kassa får jo konstant smøring, om den ruller i drive eller står i Park/neutral. Eller?

Jeg kan med stor sikkerhet si at han tar heelt feil. Dette måtte isåfall ha skyldtes en feilkonstruksjon, derfor snakker han litt mot seg selv når han sier at kassene er solide og dør kun pga hard bruk/manglende vedlikehold. Selvfølgelig skal ikke kassa rase i park om den er i grei stand. Samme hvilket bilmerke vi snakker om.. Blir litt provosert når jeg ser så grov feilinformasjon. Og at folk faktisk kjøper det.. Menmen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope.

Helt glemt frakten jeg.

Men søsteren min er hjemme på besøk denne uken og hun bor på råholt, og samboeren hennes jobber på tollpost i oslo 8)

Mulig denne går i bagasje rommet på roveren, vist de ikke er fult av barnevogner og slikt der...

Begge skylder meg en tjeneste siden bilen nettopp har fått to nylakkerte skjermer, så jeg skal se hva jeg får ordnet når jeg skal levere den i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Venter fortsatt på svar fra Hofstad angående det å stå i park.. Interessert i å vite hvorfor. Kassa får jo konstant smøring, om den ruller i drive eller står i Park/neutral. Eller?

Jeg kan med stor sikkerhet si at han tar heelt feil. Dette måtte isåfall ha skyldtes en feilkonstruksjon, derfor snakker han litt mot seg selv når han sier at kassene er solide og dør kun pga hard bruk/manglende vedlikehold. Selvfølgelig skal ikke kassa rase i park om den er i grei stand. Samme hvilket bilmerke vi snakker om.. Blir litt provosert når jeg ser så grov feilinformasjon. Og at folk faktisk kjøper det.. Menmen.. :)

Og kommer dokumentert svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...