Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

automat er egentlig noe drit. veldig behagelig til tider, men GUD så kjedelig. ;) håper jeg får kassen min snart..

hvor mye måtte du ut med for kassen m. tilbehør?

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
automat er egentlig noe drit. veldig behagelig til tider, men GUD så kjedelig. ;) håper jeg får kassen min snart..

hvor mye måtte du ut med for kassen m. tilbehør?

Fikk tak i absolutt alt brukt for 3000kr, så da måtte jeg bare ha det :D

Skrevet
Hvor har du bestillt baklyktene fra? Må si jeg likte dem meget godt! :wink:

Flott E34.. Ikke fjern rieger leppa!

Baklyktene bestillte jeg ifra Klausen Tuning, men dessverre så var di utgått så jeg fikk de ikke :cry: Ebay neste :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet

Gratulerer med en utrolig fin e34! :)

Ser veldig bra ut, og hvis du dropper de svarte baklyktene blir den enda bedre :wink:

gå for vanlige røde med hvit blink!

edit: eventuelt de som står på på det siste bildet der :wink:

Skrevet
Gratulerer med en utrolig fin e34! :)

Ser veldig bra ut, og hvis du dropper de svarte baklyktene blir den enda bedre :wink:

gå for vanlige røde med hvit blink!

edit: eventuelt de som står på på det siste bildet der :wink:

Takker, svarte baklykter blir det nok ikke da di var utsolgt. Så jeg beholder nok di som står på nå :D

Skrevet

Good shit, fin bil :D

Skal du ha svarte lykter, kjøp helsorte fra hella, ikke sånne ebay-crystal-lexus greier.. Du kommer til å synes det er bra først, men så ser man at over lengre tid er det Hella som er tingen..

Tror det kunne blitt bra med helsorte hellalykter bak..

Skrevet
Hva i alle dager har du gjort med frontlyktene ?

er det lakk eller sotspray på utesiden, eller?

Hehe.. er sotespray, skulle bare teste hvordan det ble før jeg evt. kjøper org. sota DE lykter :wink:

Skrevet

Faen denna var snadder :D

Men du, sånne baklykter som du la ut bilde av har dem jo på ebay til bare noen hundrelapper da :) Her på bimmers er alt annet enn røde lykter med hvit blink "forbudt" til e34, Men ikke hør på det, kjøp det du syntes er kuult selv, er digg å se bimmere som er litt andeledels enn alle andre og :D

Skrevet
Faen denna var snadder :D

Men du, sånne baklykter som du la ut bilde av har dem jo på ebay til bare noen hundrelapper da :) Her på bimmers er alt annet enn røde lykter med hvit blink "forbudt" til e34, Men ikke hør på det, kjøp det du syntes er kuult selv, er digg å se bimmere som er litt andeledels enn alle andre og :D

Sorte baklykter kommer nok senere, men foreløpig beholder jeg di jeg har :wink:

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...