S.Hafsmo Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 automat er egentlig noe drit. veldig behagelig til tider, men GUD så kjedelig. håper jeg får kassen min snart.. hvor mye måtte du ut med for kassen m. tilbehør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 automat er egentlig noe drit. veldig behagelig til tider, men GUD så kjedelig. håper jeg får kassen min snart..hvor mye måtte du ut med for kassen m. tilbehør? Fikk tak i absolutt alt brukt for 3000kr, så da måtte jeg bare ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleEven Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Hvor har du bestillt baklyktene fra? Må si jeg likte dem meget godt! Flott E34.. Ikke fjern rieger leppa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Hvor har du bestillt baklyktene fra? Må si jeg likte dem meget godt! Flott E34.. Ikke fjern rieger leppa! Baklyktene bestillte jeg ifra Klausen Tuning, men dessverre så var di utgått så jeg fikk de ikke Ebay neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Tok ett par bilder i sola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0rerik Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Gratulerer med en utrolig fin e34! Ser veldig bra ut, og hvis du dropper de svarte baklyktene blir den enda bedre gå for vanlige røde med hvit blink! edit: eventuelt de som står på på det siste bildet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Gratulerer med en utrolig fin e34! Ser veldig bra ut, og hvis du dropper de svarte baklyktene blir den enda bedre gå for vanlige røde med hvit blink! edit: eventuelt de som står på på det siste bildet der Takker, svarte baklykter blir det nok ikke da di var utsolgt. Så jeg beholder nok di som står på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Hva i alle dager har du gjort med frontlyktene ? er det lakk eller sotspray på utesiden, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Good shit, fin bil Skal du ha svarte lykter, kjøp helsorte fra hella, ikke sånne ebay-crystal-lexus greier.. Du kommer til å synes det er bra først, men så ser man at over lengre tid er det Hella som er tingen.. Tror det kunne blitt bra med helsorte hellalykter bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Hva i alle dager har du gjort med frontlyktene ? er det lakk eller sotspray på utesiden, eller? Hehe.. er sotespray, skulle bare teste hvordan det ble før jeg evt. kjøper org. sota DE lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Faen denna var snadder Men du, sånne baklykter som du la ut bilde av har dem jo på ebay til bare noen hundrelapper da Her på bimmers er alt annet enn røde lykter med hvit blink "forbudt" til e34, Men ikke hør på det, kjøp det du syntes er kuult selv, er digg å se bimmere som er litt andeledels enn alle andre og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Faen denna var snadder Men du, sånne baklykter som du la ut bilde av har dem jo på ebay til bare noen hundrelapper da Her på bimmers er alt annet enn røde lykter med hvit blink "forbudt" til e34, Men ikke hør på det, kjøp det du syntes er kuult selv, er digg å se bimmere som er litt andeledels enn alle andre og Sorte baklykter kommer nok senere, men foreløpig beholder jeg di jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Da var det endelig manuell i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Vurderer å selge denne nå, pga huskjøp... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1879487 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Da var det endelig manuell i den My arbeid? Fortell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå