muska Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 ER en repotasje om bilen våres i Norsk Motorveteran nr 3 iår. Sikkert noen av dere som syntes det er litt kult med "gammal" bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Sleng ut noen bilder her også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Prøver meg på bilder, men jeg er ikke noe datageni , men det fikk jeg ikke til så da må jeg vente til jeg får noe hjelp i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Her er forsiden på bladet! Artig med repotasje av bilen sin i et så stort blad da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Da har vi fått lagt ut 1 bilde... de andre bildene vi har er altfor store og jeg forstår ikke en dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Da har vi fått lagt ut 1 bilde... de andre bildene vi har er altfor store og jeg forstår ikke en dritt Det spiller knapt noen rolle iom. at dette utvilsomt er en fin bil... ... Dere skal ha honnør for at den står på originale felger og ellers umiddelbart ser fornuftig ut. E9 er uten tvil BMW´s mest elegante modell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Blir denne bilen brukt som hverdagsbil? Har sett denne et par ganger i Spydeberg og Askim på formiddagen. Sto parkert ved siden av den i regnværet en gang i høst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 flott veteran! hva er disse verdt egentlig?? kjenner en gammel mann her i bygda som har en, men d er 2800. ikke sikker på årsmodell. han mente jeg burde kjøpe den som driver med bmw... litt off-topic kansje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Veldig pen klassiker altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2008 Bruker bilen mye om sommern ja og du har garantert sett den i Spydeberg ja Hva E9 fra 2500 til 3,0 cs/csi er verdt kommer helt ann på hvordan stand de er i men fra 35,000,- til 250,000,- vill jeg tro er riktg. Cslen er det en helt annen prisklasse, fra 250,000,- og opp til over million dessverre. Vår bil er helt orginal bortsett fra nakkeputene i framstolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå