BMW89 Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 den bilen du linket til fra tyskland var vel egentlig litt mere strøken en din hvis du ser på motor rom og det er der du får noe av anelsen om hvordan bilen har blitt behandlet, men får alldel bilen din var veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Den tyske hadde penere felger, men jeg hadde nok gått for MR.Silver sin, svart skinn var 416 ganger penere en det grå/hvite i den tyske. Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 den bilen du linket til fra tyskland var vel egentlig litt mere strøken en din hvis du ser på motor rom og det er der du får noe av anelsen om hvordan bilen har blitt behandlet, men får alldel bilen din var veldig fin Det var bare et eksempel da. ikke noe nøyaktig sammenligning. Er motorrom som forteller om hvordan en bil har blitt behandlet? Både ja å nei det egentlig. Så om en bil er full i bulker å riper, men strøkent motorrom så har den vært bra behandlet? hehe.. bare for å sette det litt på spissen Mange som vil ha bilen iallefall å jeg er veldig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Er du interessert i innbytte + mellomlegg? Er den sort eller mørkegrå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 Innbytte kan være akutelt. Men helst ren handel. Innbytte hvor jeg betaler mellomlegg er iallefall helt uaktuelt. Er diamantsort metallic.. Bilen ligger ute på autodb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Løfter denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Lyst på båt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2008 hehe... har jo igrunn det da er jo sjømann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Løfter denne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Løfter denne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Ingen som har lyst på m3 i sommer da ? ? Blir ikke brukt hos meg, kansje kjørt den to timer siden april. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Kan ta den i innbytte på min E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Rart at du ikke blir kvitt denne. Ligger den ute på finn.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Kan ta den i innbytte på min E36.. Hvilken E36 er det du har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Rart at du ikke blir kvitt denne. Ligger den ute på finn.no? Har ikke akkurat prøvd så hardt for å si det sånn. Den har ikke vært på finn.no nei. Men legger den ut i løpet av neste uke. Litt mere seriøs side det enn autodb.no Mange klovner som ringer å ikke har penger. Irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg