Gå til innhold

Strøken 328 cabriolet V.S kun 95.000km! SOLGT


Jesse
 Share

Anbefalte innlegg

solgt!

Grønn 95 Modell e36 328 vurderes solgt! Med manuelt gir som også er ganske skjeldent! Bilen er en drøm og kjøre.

Bilen har vært konekjørt i spania!

Har akkurat blitt førstegangsregistrert i Norge.

Bilen kommer fra Spania og har aldri opplevd snø eller vinter! Noe som selvfølgelig da gjør den helt rustfri og strøken.

Dette er en skjelden sjanse da den har gått utrolig lite! Følger med servicehefte!

Den har en god del utstyr som:

El cab.

4 x el vinduer

Varme i setene.

El speil.

2 sonet Aircondition.

Vindaviser.

Helskinn.

++++

Bilen har akkurat hatt Inspection II.

Flere bilder på mail, så om du vil ha flere så bare til og sende meg mail adressen din.

Når det kommer til pris er jeg litt usikker. Ser det ligger en 320 som er OMBYGD til 328 med samme km-stand til 170.000. og de fleste 328 cab'er ligger til omtrent samme pris.

Så velger og sette prisen til 159.000,-

Kunne mest av alt tenkt meg og bytte bilen i annen Bmw, kom med forslag.

Som sagt vurderes bare bilen solgt! dette er ganske rimelig med tanke på hva tilsvarende biler ligger på!

Bare og spørre om det er noe!

ring på 99276211 eller send meg mail (jesperarntzen@hotmail.com) om det skulle være noe.

Bilder: (ps er følger med hvite blinklys forann)

dcszle33rlp2ux6zyrq2.jpg

f69k7uxuxcdw5ior43vi.jpg

q1dn1a66j3655s5a904s.jpg

z2uciet0ffjylobns36h.jpg

ivdovm5pkpyc72dns3tb.jpg

ojxzi00vy6628t6u6mbd.jpg

qpbc8tfnrqjdmxt8zpn8.jpg

bbnqek6erlue50nb8owe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT. men en bil er ikke strøken sålenge den er brukt, en HELT ny bil er strøken.

Men for all del, den ser pen ut! Blir nok lettere når det nærmer seg sommeren.

kanskje det dummeste jeg har hørt... en bil uten rust eller noen feil/mangler ER strøken.

hva ligger hk antallet på den bilen her på? Tenker sånn i forhold til 325.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strøken bil er en bil man ikke kan utsette NOE på...å kan GARANTERE at det er en eller annen skavanke på denne som alle biler som er brukt. "Strøken" er ett ord som blir til de grader misbrukt.

Velholdt og pen er rette ordet. Denne bilen ser jo uten tvil bra ut! så tror ikke det blir noe problem å få den solgt nå når det våres i bakkene! Bare husk å få den lagt ut på Finn.no og autodb også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til 325 er det hele 1 HK mer i denne! Hehe.

Men er vel endel N/M mer, men er ikke sikker på nøyaktig antall ( fint om noen kunne komentert dette)

Ser på ordet "strøken" i bruktbilsammenheng som en bil som er tatt meget bra hånd om, som det ikke er noen riper, skader eller magler på.

Bilen må oppleves i virkeligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m50B25 (325): 192hk og 245nm

m52b28 (328): 193hk og 280nm

Men 328 har et fint potensialet på 220-230hk hvis det byttes insugsmanifold (m50).

Er også et merkbart bedre bunndrag i 328en og drar bedre over hele turtallsskalaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m50B25 (325): 192hk og 245nm

m52b28 (328): 193hk og 280nm

Men 328 har et fint potensialet på 220-230hk hvis det byttes insugsmanifold (m50).

Er også et merkbart bedre bunndrag i 328en og drar bedre over hele turtallsskalaen.

M52B28 har også effekt relativt tidlig 5300-5500rpm. Mens M50B25 ikke får det før rundt 6000rpm.

Dessuten, er M50B25 sine 192hk litt skryte hk. mens B28 GARANTERT har de 193hk med mindre noe er virkelig galt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...