Stephan.s Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Som topic. Kjøpte dette av Nautiluz her på forumet i fjor. Kun testet, aldri helt montert. Så er så godt som nytt. Rammene er laget utifra e34 sine sparkepanel med glassfiber, sponplate og skai trekk. Rammene til diskantene er laget i aluminium. Selges komplett kr 1000,- eks frakt med kvittering fra Nautiluz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... prodid=273 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet April 1, 2008 Share Skrevet April 1, 2008 hvor i akershus holder du til? mulig jeg kan gjøre ett kupp uten å betale frakt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Ferdes tritt og ofte i Lillestrømtraktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 skal til lillestrøm etterpå kunne ikke jeg ringt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 2, 2008 Forfatter Share Skrevet April 2, 2008 Sender en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 2, 2008 Share Skrevet April 2, 2008 Eyyy, jeg vil oxo ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 er det bare 5,25, eller har du og tweeterne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Full pakke med 5.25", tweetere og delefilterene. Som sagt; som nytt, kun montert og testet, men aldri tatt i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 hei. sorry men skjedde en del hjemme her i helgen så fikk ikke mulighet til å få møtt deg. men fortsatt int i frontsettet om det ikke er solgt? si ifra så kan jeg evt ringe deg:) har jo nr så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå