Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Kjøper meg en 320I sedan 92mod til uken og må handle noe godbiter til den!

Det eg ska ha er fullt M-Tech styling som fåes hos ST-import til 6000kr

noen steder eg får det billigere?

eg ska ha 60/40 senkesett, hvor er det billigs å kjøpe dette?

har sjekket priser hos Scmedmann- der koster 60/30 kr 5825+ frakt

Og hos senk.no KW 60/40 kr 6100

og vil ha M3 potte, eller lignende og det har Scmedmann for kr 5570.

Noen som aner hvor eg kan få tak i dette billigere eller er dette det rimligste eg slipper unna med?

Mvh Daniel

Skrevet

www.koed.dk har myyye deler..

Men senkesettet kjøper du ikke på verken senk eller schmiedmann. Ta turen ut på AST-Performance ut mot flyplassen, de gir deg en god pris :) Har handla KW av de selv..

Skrevet
koed e dyrere på M-tech stylingen enn ST-import faktisk.. Så koed e uaktuelt

Billigere på ST-import enn på koed, det fikk en kompis oppleve

Skrevet

Billig og billig, skal vel være bra også...

Kan jo få m3-look fanger til 990 på bsbildeler... :wink:

Jeg ville bestilt senkesett fra auto-trio.no, de er iallefall billigere enn ast på bilstein. Men er igrunn greit å handle ting litt lokalt også... :)

Hva mener du med M3-potte? Da får du nok bare en orginal m3 bakre eksos.. Dessuten vil den nok ikke passe på 320, da du ikke har doble rør bakover. til den prisen kan du jo f.eks kjøpe eisenmann i rustfritt (nesten)

Skrevet

Mener med dobbelt utblås og "tynne" eksos vegger, liksom ikje en potte på 76mm utblås så ser du inn i potten så pga veggene i utblåset så er gjerne utblåset egentlig 40mm.. Skjønnte du den? Ehh var litt vanskeli å forklare. Prøvde å gå inn på auto-trio men fant ingenting.

Skrevet

selv om det er billig på ST så har de bra deler. ;) så det er ikke alltid det billigste er det dårligste : p men som sakt hos Bs og troll tuning har de fangere. men der er lepper og lister ratt sparklet inn i fangerne.

Skrevet
www.koed.dk har myyye deler..

Men senkesettet kjøper du ikke på verken senk eller schmiedmann. Ta turen ut på AST-Performance ut mot flyplassen, de gir deg en god pris :) Har handla KW av de selv..

Hvorfor ikke kjøpe KW hos senk?

Skrevet

Har bestillit KW hos senk.no

AST skulle ha 7500 og då fikk eg 25% sa han, for akkuratt samme settet.. Så AST kan ha det for min del :P

Nå må eg bare få lånet så bestiller eg resten :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...