Gå til innhold

type skilt på bilen liker du? (BILDEeksempel)

steffen-
 Share

Hvilket skilt liker du best av de nye?  

94 stemmer

1. 1. Hvilket skilt liker du best av de nye?

• 1. nye med N og norsk flagg.
      44
    • 2, eller det uten dette
      52

Anbefalte innlegg

Mye penere med flagg på skiltene enn "N"-klistremerke på bakluka når man skal kjøre i utlandet.

Akkurat samme grunn som jeg har for å stemme på skiltet med flagg, for det skjer ikke noen gang at jeg klistrer et stygt svært klistremerke bakpå en bil!

Heldigvis aldri blitt stoppet for å kjøre uten i utlandet heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

flagg er flott... kommer til å bli inn... akkurat som AE ;-) hehe...

ehhh... skiltene som kommer uten flagg, er akkurat som de med, bare at det er en stor hvit plass på den ene sia... tror de med tallene sentrert kun var i en liten periode....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er litt intressert i det her i.o.m at jeg akkurat har vært på BT og spurte spesifikt om de nye skiltene men uten flagget.. Da sa hun: "Det finnes ikke, men du kan jo få en klistrelapp med da"... Og da seg jeg: "Hel... heller.. Jeg tar de med flagg.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg fikk til svar var at:

de laget kun de med flagg nå så da fikk du en klisterlapp sammen med skiltene som kunne settes på elns. jeg spurte om at man fikk de andre også, men da sa a bare nei. kun de med flagene. så da går det ikke noe annet enn de med flaggene. for jeg tror det med men klisterlapp blir stygt. .. så valget faller da til med flagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fritt velge om du vil ha skilt med eller uten flagg. Om du sier ifra at du vil ha uten flagg når du bestiller så blir tallene midtstilte. Alternativet med klistermerke-refleks over flagget vil gi forskyvede tall og er ikke fint.

Må si at uten flagg og midtstilt er finest. Det er klart renest å se på, så ikke tvil hos meg uansett bil. Det har vært påbudt å kjøre med N-kjennetegn siden 70-tallet og var nå ikke så mange biler med N bak før de nye skiltene kom heller så synes ikke det er et relevant argument at bedre med N på skilt enn bak på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...