Gunnar Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 FK452 er mer som NS-II i bredde. Det er FK451 som er veldig smale. Jeg tror det er litt hipp som happ hva du velger av de to, men leser du f.eks. på tyretest.com, så kommer FK452 mye bedre ut enn NS-II. Selv har jeg hatt begge deler, og har egentlig ikke opplevd så store forskjeller. NS-II hadde jeg i 18", og FK452 i 20", men med samme profil (35 og 40).. opplever at FK452 støyer noe mer enn jeg kan huske fra NS-II. Men det kan jo være størrelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seidlbmw Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Okey:) Tror jeg velger å ta toyo proxes T1R:) Mange som skryter av de dekkene.. Se var ca 100 kr dyrere enn Falken dekket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 FK452 har faktisk en god del bedre score på tyretest.com enn Proxes T1R. T1R har 2.1, mens Falken har 1.7. Beste score er 1.0, dårligste 6.0. NS-II har 2.3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Tenker jeg skal teste ut falken sitt når mine skal byttes. Har Toyo T1R nå, og de har vært veldig bra, bortsett fra at de slites fort.. Men vi får se, ikke sikkert jeg merker så mye forskjell på de heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 kanskje litt off topic men prøver meg:) vet dere om jeg får godkjendt 215/40-17 med compomotive felger med et 15 på e30? det er jo økning med mer en 7,5 på hver side? orginalt på e30 er vell 35? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Tenker jeg skal teste ut falken sitt når mine skal byttes. Har Toyo T1R nå, og de har vært veldig bra, bortsett fra at de slites fort.. Men vi får se, ikke sikkert jeg merker så mye forskjell på de heller.. Jeg har faktisk aldri prøvd Toyo, men har inntrykk av at det er et bra dekk. Vil kanskje tro Falken-dekket er litt hardere og støyer noe mer.. men igjen, jeg har jo litt drøy dimensjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2008 Kjører Nankang NS2 225-35/18 nå og er egentlig veldig førnøyd med de, merker de slipper litt lett på våte veier men er jo tross alt billig dekk. Men det jeg la merke til er at Støynivået synes jeg var merkbart mye lavere en mine gamle spector dekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Kan iallfall si at Roadstone Nexen N3000 er noe dritt. punktum. De støyer noe forferdelig og sporer som et tog. Aldri mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 5, 2008 Share Skrevet Mai 5, 2008 Kan, som i mange tråder etter hvert, fortsatt bekrefte at Toyo Proxes T1R er kjempegode dekk, kjører på andre settet på Carinaen nå (215/40-17). Kjører Dunlop Sport-et-eller-annet på BMW'en fordi jeg fikk en veldig god pris og er godt fornøyd med de (235/45-17). Kjørte tidligigere på Nangkang som stod på bilen da jeg kjøpte den og de var gode på tørt føre og helt OK på våt vei. Kjøper aldri billigdekk fordi jeg synes dekk er noe av de absolutt viktigste for sikkerheten, og synes uansett at dekk og felger er noe av det som er lettest å presse prisen ned på ved å leite og prute litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå