Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette ble Rått, en CSL bakluke koster under 5000 på GS :wink: Veier, 5.8 kg i carbon eller kan man få den i glassfiber men veier det samme

Ja, det var i grunnen derfor jeg laget denne tråden for å se om det var noen grunnlag for GS og få tak i til E36 også :wink:

Skrevet
Dette ble Rått, en CSL bakluke koster under 5000 på GS :wink: Veier, 5.8 kg i carbon eller kan man få den i glassfiber men veier det samme

Ja, det var i grunnen derfor jeg laget denne tråden for å se om det var noen grunnlag for GS og få tak i til E36 også :wink:

Nice :D synes den kledde det

Skrevet
Eller slik:

honsocyeilmo9xodjf1u.jpg

Jeg også syns det var dritpent inntil jeg så dette:

1839200-bilde1-1831205-bilde2-s4300016[1].jpg

Satt å tenkte på den bakluka lenge.. Har egetnlig griselyst på den men vil se den i virkeligheten først.. For som sagt.. Det første som slo meg neste gang jeg så en OPEL vectra var nettopp att jeg ikke ville bakenden min skulle se ut som en Opel..

Skrevet

Nei, overlat det her til E46-gutta ;) Syntes E36 så helt fjern ut med csl-luke, så fint ut på det første bildet da, men det er vel pga dens helthet.

Jeg så en opel med "csl"-look bakluke for en stund siden, linjene fløt faktisk bra, men irriterende at andre biler kommer etter.

Skrevet

Ja herregud jeg liker den jeg altså.. Var ikke derfor jeg la ut bildet.. Men det var så ergerlig å få sammenligningen i hodet når jeg plutselig så en vectra her om kvelden..

Av det bildet jeg har kan jeg si at jeg har sett opel'er med mer csl look enn på bildet jeg la inn, men dette var det nærmeste jeg kom ;)

Må bare se den i real life først.. Før jeg tørr å kjøpe den..

Skrevet

Skjønte det og setter pri spå tiltaket :D

Neppe montert på min, men jeg er rimelig "sær" da :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...