vidarius Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Mine nyinnkjøpte felger i str 225/40x18 flere bilder i tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 La om for et par dager siden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Har kun sommerdekk Må si den cabben gror på meg Perfekt senk! Ta taket ned og gjør til en liten photoshoot.. Fikk mine på sist helg.. Slettes ikke dum din heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Lite bilde av touringen min med sommerskoa på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenjoh Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Mine nyinnkjøpte felger i str 225/40x18flere bilder i tråden min Åssen senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 I dag fekk eg og tak i nye sommarsko te bilen, og då måtte dei selvfølgelig på med ein gang. E litt stolte. Har ønska meg Brock B1 siden første gang eg såg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Kikket på bilen din på bimmerstreffet nå på lørdag som va. Tror jeg kunne gått over lik for å fått det interiøret du har.. NYDELIG! Forøvrig også en veldig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 I dag fekk eg og tak i nye sommarsko te bilen, og då måtte dei selvfølgelig på med ein gang.E litt stolte. Har ønska meg Brock B1 siden første gang eg såg det! Tøffe felger Og bare til info så har du et høyre blinklys på venstre framskjermen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Må bare si en ting! MYE fine biler og felger her! Mine kommer på når jeg får kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Mine nyinnkjøpte felger i str 225/40x18flere bilder i tråden min Åssen senk har du? jeg har 40/30 senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Kikket på bilen din på bimmerstreffet nå på lørdag som va. Tror jeg kunne gått over lik for å fått det interiøret du har.. NYDELIG! Forøvrig også en veldig pen bil! Takk for det eneste ulempen er at ALT av merker viser godt igjen i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Tøffe felger Og bare til info så har du et høyre blinklys på venstre framskjermen din hehe, nei du tulle? E ingen som har sagt det te meg før. og eg har aldri tenkt øve det. eheh. men takk for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenjoh Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Mine nyinnkjøpte felger i str 225/40x18flere bilder i tråden min Åssen senk har du? jeg har 40/30 senk Takker! Har nesten lik bil med samme felger bare 320 mtech skjønner du:) bestilte 40/30 istad så håper det blir bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Her er bilder av min sommer sko. Sweet Jesus!! Rå kombinasjon av gråe felger på grå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå