tinnsoldaten Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Trenger meg noen nye såler til bilen min.... Noen som vet hvem som leverer Michelin sine pilot sports dekk? Dimmen er 285-25-20 bak og 245-30-20 foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonbern Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Du kan da ikke sette dette på en 5-serie, du må ha litt høyerer profil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Jeg bestilte toyo-dekk på dekkonline.com, tror det var bra priser der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Kan ikke ha større profil en dette på då blir det mye subbing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Fy fader, hvordan i all verden er det mulig å kjøre på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Sykeste jeg har hørt! Har du bilder av bilen, litt på avstand!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 Sånn ... Her er et sånn som den er nå , venter på nye dekk og soting av ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Fy fader, hvordan i all verden er det mulig å kjøre på dette? Ikke'no problem dette.. Kjører selv med 245/30 ZR 20 og 285/25 ZR 20, dog Pirelli P-Zero Nero. Forøvrig knallfornøyd med dekkene (nå har jeg imidlertid ikke så store erfaringeer med dem). Sporer litt på skikkelig sporete veier og støyer litt mer merkbart i forhold til 18" som jeg kjører på vinteren, men ikke noe som gjør at det blir altfor ubehagelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 Interdekk er jo ganske god på pris i PS2. Vet ikke om de er de aller rimligste, men de er ihvertfall ikke de dyreste, langt ifra. Her: https://www.interdekk.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 3, 2008 Share Skrevet April 3, 2008 feite for en fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 www.dekkonline.com stemmer jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Fy fader, hvordan i all verden er det mulig å kjøre på dette? Ikke'no problem dette.. Kjører selv med 245/30 ZR 20 og 285/25 ZR 20, dog Pirelli P-Zero Nero. Forøvrig knallfornøyd med dekkene (nå har jeg imidlertid ikke så store erfaringeer med dem). Sporer litt på skikkelig sporete veier og støyer litt mer merkbart i forhold til 18" som jeg kjører på vinteren, men ikke noe som gjør at det blir altfor ubehagelig.. Ja , kjører også på Pirelli sine high perfermance dekk men oppdaget at dekkene var ødelagt. Hadde dekkene av for å touche opp felgene med metal epoxy og lakkstift. Felgene er ganske så utsatt med denne profilen. Her må folk rygge , eg kjører ikke opp på noe fortauskant , ikke for kongen engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå