Gå til innhold

Sminket E60

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har snust litt mer på felger...

Disse ser ut til å passe fint med bilen min

yj3sj2qt6fa0uycgs3io.jpg

Disse var litt kule de og

cnpxolkmb16h306s6918.jpg

Det som avgjør er at felgene er lette å reparere hvis det skulle komme en liten skade på de. Felger med matt svart er peanuts å fikse...

Krom og polert langs kanten til dekket er fint så lenge det er perfekt look og ingen skader , en liten ripe og hele look-en e bye bye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fått sotet rutene , sommerhjulene er på , nye Breyton felger og dekk på vei.... livet er herlig....

p8km0lnrhmu3mt5si63a.jpg

Har fremdeles disse felgene tilsalgs , 9 og 10 toms med 245 fremme og 285 bak. Pirelli fremme med 5 mm mønster og nye Michelin Pilot sport bak

Nye dekk bak kostet meg 8900,- pirelli dekkene foran ligger på 7500-8000,- , felgene koster 20 000,- i Tyskland.

Kan selge samlet for 16-18 tusen ...

ra2wua80u6elwo01z8zw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det er utrolig mye bra deler å finne på ebay , men ikke forhast dere , det er lett å kjøpe feil eller dårlig variant.

Det kan lønne seg å søke på modellen din og se over det som er til din modell , skriv ned de tingene som kunne vært interessant for din bil og søk individuelt på de tingene etterpå. På den måten får du opp alle utgavene av den ene tingen du var på jakt etter , då blir det litt lettere å luke ut de dårlige løsningene.

Men foruten noen karbon look hjulkapsler så har det meste vært meget tilfredsstillende.

Ang lakkerte deler , unngå dette så langt det lar seg gjøre , jeg har fått 2 stk lakkerte deler til bilen min og det var spoileren bak og M5-trunk finisheren(oppå skiltplaten bak)

Spoileren har fått to hakk i lakken alt og det kan virke som lakken de har brukt der ikke er 100% , M5-trunkfinisheren ser ut som å være av bedre kvalitet.

Så om mulig , lakk tingene her hjemme , så har du muligheten til å gjøre noe om en ikke er fornøyd med resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...