RoaldJ Skrevet April 4, 2008 Share Skrevet April 4, 2008 flått bil.. skal du ha noen av de felgene du har lakt ut, så bør du gå for Miro-felgene. min mening hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet April 4, 2008 Forfatter Share Skrevet April 4, 2008 Har snust litt mer på felger... Disse ser ut til å passe fint med bilen min Disse var litt kule de og Det som avgjør er at felgene er lette å reparere hvis det skulle komme en liten skade på de. Felger med matt svart er peanuts å fikse... Krom og polert langs kanten til dekket er fint så lenge det er perfekt look og ingen skader , en liten ripe og hele look-en e bye bye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Fått sotet rutene , sommerhjulene er på , nye Breyton felger og dekk på vei.... livet er herlig.... Har fremdeles disse felgene tilsalgs , 9 og 10 toms med 245 fremme og 285 bak. Pirelli fremme med 5 mm mønster og nye Michelin Pilot sport bak Nye dekk bak kostet meg 8900,- pirelli dekkene foran ligger på 7500-8000,- , felgene koster 20 000,- i Tyskland. Kan selge samlet for 16-18 tusen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Nydelig! Ikke overstylet, men gjennomført! likte meget godt inntakene på pansret jeg, har fantasert om sånne på hver side av forhøyningen på pansret til 850en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 observerte bilen din forbi festningskaia mellom kl 20:30 og 21 i kveld.. kan det stemme? Likte veldig godt fargen! Fin dag å lufte kjerra på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Stemmer nok det , hadde nettopp spadd utover 26 tonn med 0.16 grus på plassen min , så slipper eg å bekymre meg for å ta felgene. Blir ikke meg som kjører opp på fortauet i trange gater.... Nei , det var deilig å bli ferdig å ta seg en fortjent kjøretur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 Då var nye felger og dekk kommet på plass... seff...regn idag..... Tok et par bilder , nå er bilen blitt grom uten krom..... Kommer noen siste bilder når solen melder seg igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 Nice bil!! ble gromt med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 9, 2008 Share Skrevet Mai 9, 2008 Du kjører vel ikke RSV også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 Nei, burde eg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 Her kom de siste bildene , ikke mye nytt bare uten regn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Hvor kjøpte du baklyktene, og hva betalte du? Kan du legge ut bilde av dem med ledlysa på?? Bra du bytta felger btw! De nye ble nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Skal se om vi ikke kan få til noe , er ikke noe racer på å fotografere lys , spes ikke i mørke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Det ble meget pent med de nye felgene! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinnsoldaten Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Det er utrolig mye bra deler å finne på ebay , men ikke forhast dere , det er lett å kjøpe feil eller dårlig variant. Det kan lønne seg å søke på modellen din og se over det som er til din modell , skriv ned de tingene som kunne vært interessant for din bil og søk individuelt på de tingene etterpå. På den måten får du opp alle utgavene av den ene tingen du var på jakt etter , då blir det litt lettere å luke ut de dårlige løsningene. Men foruten noen karbon look hjulkapsler så har det meste vært meget tilfredsstillende. Ang lakkerte deler , unngå dette så langt det lar seg gjøre , jeg har fått 2 stk lakkerte deler til bilen min og det var spoileren bak og M5-trunk finisheren(oppå skiltplaten bak) Spoileren har fått to hakk i lakken alt og det kan virke som lakken de har brukt der ikke er 100% , M5-trunkfinisheren ser ut som å være av bedre kvalitet. Så om mulig , lakk tingene her hjemme , så har du muligheten til å gjøre noe om en ikke er fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå