badsha Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 baklykta var bestillt fra prosjekt 34 men de kommer visst alldrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 bli med å ta photoshots endag Mexos??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 bli med å ta photoshots endag Mexos??? Ja det er jeg vettu Har vært hyggelig det Men gjerne etter jeg har fått montert M3 fronten, sommerfelgene, senk og m-listene Bilen blir liksom en helt annen da Kommer i slutten av april det Står i Tollen i Oslo og venter nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Bilder og bilder, fru blom! Har du sett avantaren din? In your face Haha. Fin E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 bli med å ta photoshots endag Mexos??? Ja det er jeg vettu Har vært hyggelig det Men gjerne etter jeg har fått montert M3 fronten, sommerfelgene, senk og m-listene Bilen blir liksom en helt annen da Kommer i slutten av april det Står i Tollen i Oslo og venter nå niceee gir dg nr på pm for avtale:) så tar vi bilder etter eksamner:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Nice posering, haha Få bilen ned på landjorda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå