Mr.Silver Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Dunlop er jo kjempedekk. Pluss dem lager solide bulkslanger:-) Det var litt av en grunn til å kjøpe dunlop du solide bulkslanger.. Det jeg frykter er at dunlop dekkene er bredere enn vredestein dekkene slik at jeg får den helvetes subbingen, men avtalen er såppas bra at jeg tror jeg på kjøpe de dunlop dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Vanvittig pen bil dette her og denne er en av grunnene til at jeg tilslutt valgte en e91 m-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Nydelig bil Kjører med Vredestein Ultrac Sessanta selv på E46 med 255 bak. Er veldig fornøyd med dekkene, selv om det sporer litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Vanvittig pen bil dette her og denne er en av grunnene til at jeg tilslutt valgte en e91 m-sport. Takker så mye for det Kjekt å høre at bilen trekker til seg flere folk til bmw miljøet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 Nydelig bil Kjører med Vredestein Ultrac Sessanta selv på E46 med 255 bak. Er veldig fornøyd med dekkene, selv om det sporer litt da. Takk for det du Kan forstå at du er fornøyd. Litt uheldig med sporingen da. Jeg lurer faktisk å gå ned til 275/30-20 fra 285/25-20. Dekkene får jeg svinbillig og kansje jeg sparer meg for subbing bak. Subbet litt i fjord, å nå skal jeg plutselig kjøre rundt med barn å barnesete, å ikke minst vogn. Orker ikke subbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Du endte opp med 285 likevel skjønner jeg? Må legge ut noen bilder da! Er tøffe felger, men hvordan blir det med 20" da? Håper for all del at veiene er bedre der du kjører enn i Oslo Er jo nesten krav til ballongdekk med disse veiene i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Jeg har to sprell nye Sessanta 275/30-20 liggende her innpakket enda om du trenger... Jeg fikk de tilsendt ved en feiltagelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Du endte opp med 285 likevel skjønner jeg? Må legge ut noen bilder da! Er tøffe felger, men hvordan blir det med 20" da? Håper for all del at veiene er bedre der du kjører enn i Oslo Er jo nesten krav til ballongdekk med disse veiene i Oslo! veiene er absolutt ikke bedre her, tilstandene er tildels farlige, her snakker vi at det er store spor i veien der det er slitt ned 3 lag med asfalt, hovedveien inn til kristiansund har vel ikke vært asfaltert på en del år:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Du endte opp med 285 likevel skjønner jeg? Må legge ut noen bilder da! Er tøffe felger, men hvordan blir det med 20" da? Håper for all del at veiene er bedre der du kjører enn i Oslo Er jo nesten krav til ballongdekk med disse veiene i Oslo! Jeg endte opp med 275/30-20. Men kunne ikke skrive inn det i det innlegget om hvlike dekk som passer, pga jeg har ikke prøvd det enda Er ikke akkurat så bra veiene her nei.. men sporer ikke med 20" felgene værre med 18"`erne.. Jeg har to sprell nye Sessanta 275/30-20 liggende her innpakket enda om du trenger... Jeg fikk de tilsendt ved en feiltagelse.. Hadde jeg bare vist det tidligere så hadde saken vært enkel. Pris du tenkte på de da ? Kan ta det på pm om du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Var det din bil som var utenfor Jema/Norsk metallretur for ca 20 min siden? Synes jeg så en AS registrert E91 utenfor porten som snudde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Var det din bil som var utenfor Jema/Norsk metallretur for ca 20 min siden? Synes jeg så en AS registrert E91 utenfor porten som snudde? Stemmer veldig bra det Jobber du der eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Jepp, er der mye på kveldene nå for tiden ettersom jeg holder på å gjør klar for å sette M60èn i E34èn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Jepp, er der mye på kveldene nå for tiden ettersom jeg holder på å gjør klar for å sette M60èn i E34èn! Får ta meg en tur oppom en kveld å se da kansje Kansje du har noen deler jeg trenger også Kom å si hei om du ser meg oppå der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Det er bare til å ta seg en tur oppom! Det står en E30 oppå tomta bare om det er det du er ute etter, og den er ganske ribba fra før av, tror varmeapp og litt div. andre smådeler er det som står igjen. Har noen få bmw deler på lager da, bla m50b20vanos, e36/34 skinnratt,tannstenger,speil , luke til e36 med vinge og lignende, men det er bare til å komme å se om vi har noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 mulig den E30`n som står der er min gammle delebil, så lite med varmeapparat i den alle fall8) ellers lite å bruke på den, utenom en haug med rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå