Mr.Silver Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Kjenner meg godt igjen når jeg leser hva du skriver i innleggene dine Tidligere hadde jeg en E91 M-sport som jeg var veldig fornøyd med, spesielt når jeg kjørte alene, for da var det bare å kjøre på i svingene Men plassen var begrenset, både med bagasjen og familien. Så bilen ble aldri populær av de andre Dermed begynte vi å lete etter ny bil, å hadde spesielt lyst på X5 E53 "facelift". Vi fant også ett fint eksempler hos en forhandler med alt det utstyret vi ønsket oss i en X5. Men til mer så på bilen og tenkte på pristilbudet vi fikk, til mer følte vi at X5 2004 var umoderne og overpriset! Å da vi så en E61 hos samme forhandler, 2 år nyere, samme motor( men mye sprekere), og ikke minst mer moderne og til samme pris, var vi ikke i tvil at om bilvalget Så nå etter 2 mnd er vi enda mer fornøyd Vi har tydeligvis ganske lik oppfatning av bil ja Er storfornøyd med bilen både fruen å jeg, men det er dette med plassen.. Gla for at hun er kort i beina, med tanke på beinplassen i passaskjer stolen når barnesetet står bak henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Du har perfekt senk på bilen din. Er det H&R sport 35/20? Hvordan synes du det ble å kjøre med i forhold til de originale m-sport fjærene? Jeg har et sånt sett liggende som skal på rett over helga sammen med 20" felger. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Synes de felgene liknet en del på mine ja. Er ikke tilfeldigvis Vertini Riviera da? Lekkert bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Du har perfekt senk på bilen din. Er det H&R sport 35/20? Hvordan synes du det ble å kjøre med i forhold til de originale m-sport fjærene? Jeg har et sånt sett liggende som skal på rett over helga sammen med 20" felger. Gleder meg Stemmer godt den senken ja gitt Stor fornøyd med H&R jeg.. Ikke noe stor forskjell på m-sport fjærene, bitte litt stivere kansje.. Du har grunn til å glede deg Må senke med 20", hvis ikke så kan du ha fest mellom dekk å hjulbue fram.. å det nytter ikke Synes de felgene liknet en del på mine ja. Er ikke tilfeldigvis Vertini Riviera da? Lekkert bil Er Vertini Riviera ja fine felger, men skulle vært shinet opp igjen.. Takk for det forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Enda en BMW med det ja. Hadde aldri sett noen med de felgene da jeg kjøpte mine. Sett plugg69 har det på sin E46 touring. Så da har jeg 18", han 19" og du 20". Mine kommer nok straks ut for salg da. Har ingen bil å ha de på nå heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Enda en BMW med det ja. Hadde aldri sett noen med de felgene da jeg kjøpte mine. Sett plugg69 har det på sin E46 touring. Så da har jeg 18", han 19" og du 20". Mine kommer nok straks ut for salg da. Har ingen bil å ha de på nå heller Hadde ikke sett noen med disse når jeg kjøpte jeg heller.. har hatt de siden juni 2008 nå.. men flotte felger er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 se der ja. fått på sommer skoa var godt å komme seg hjem til påske tenker jeg. dro nedover til bahrain i går æ hvilke ledd ble det denne gangen da ? jeg byttet i høst til nytt merke, led både i park og grøft. funker like fint enda. ble lei av de gs-pærene som varte bare i 1-2 mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 se der ja. fått på sommer skoa var godt å komme seg hjem til påske tenker jeg. dro nedover til bahrain i går æ hvilke ledd ble det denne gangen da ? jeg byttet i høst til nytt merke, led både i park og grøft. funker like fint enda. ble lei av de gs-pærene som varte bare i 1-2 mnd.. Kjøpte mtech led til ringene denne gangen... selger de på ebay.. er dobbelt så store som de andre. Kjøpte led pærer i grøftlysene på bilkabel.com Helvetes feilmelding som kommer opp da, pga jeg glemte å kjøpe med motstand. Veldig godt å komme hjem ja Være borte lenge du nå da? Bilde av gamle pærene vs de nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 samme grøftlysa som meg da du kjøpte. kjøpte park lysa fra bilkabel også. var litt større de også. måtte ta ut den lille glassplata inni der. får feilmelding jeg også på grøftlysa. utrolig fint lys i de. blir vell her nede en og en halv uke eller noe sånt tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 samme grøftlysa som meg da du kjøpte. kjøpte park lysa fra bilkabel også. var litt større de også. måtte ta ut den lille glassplata inni der. får feilmelding jeg også på grøftlysa. utrolig fint lys i de. blir vell her nede en og en halv uke eller noe sånt tenker jeg Er vell samme som du har da ja Ble litt blåere enn ringene, men fornøyd jeg Irriterer meg kun over feilmeldingen nå.. være borte såppas lenge ja.. så fruen din i bilen her om dagen sjø.. vinterhjul enda dere? fått noen bud forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Var til en kompis idag, som har en litt ujevn parkeringsplass.. Stilig å se forskjellen på senket og usenket bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Digg bil da! Det er en sånn jeg har lyst på nå ( har ikke råd da ). Kan ikke skjønne hva du mener at det er dårlig plass? Må vel være god plass i en stj. vogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Var til en kompis idag, som har en litt ujevn parkeringsplass.. Stilig å se forskjellen på senket og usenket bil Hehe, her er min i samme situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Digg bil da! Det er en sånn jeg har lyst på nå ( har ikke råd da ). Kan ikke skjønne hva du mener at det er dårlig plass? Må vel være god plass i en stj. vogn? bilen er kjempe den men er dårlig plass ja.. når man skal pakke opp barnevogn og bikkje så minker det med plassen desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Var til en kompis idag, som har en litt ujevn parkeringsplass.. Stilig å se forskjellen på senket og usenket bil Hehe, her er min i samme situasjon. Stilig hehe... utrolig god plass i hjulhusene på E90/E91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå