Mr.Silver Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Har du noen bilder av bilen min forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Tja, noen fra utstillingen. Kan slenge de ut i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Synes ikke de rolling shots bildene var spes imponerende. Det hadde også vært mye finere uten bruk av den mørke ps effekten i kantene. Men ellers er jo bilen din knallfin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Synes ikke de rolling shots bildene var spes imponerende. Det hadde også vært mye finere uten bruk av den mørke ps effekten i kantene. Men ellers er jo bilen din knallfin Jeg likte bildene kjempe godt å de ble tatt i forbindelse med en felleskjøring fra GS treffet, så jeg har selvfølgelig ikke betalt noe for disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Da var nytt visakort på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Da var nytt visakort på vei nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Velkommen etter liksom, Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Velkommen etter liksom, Kenneth Lenge siden jeg skulle ha gjort det, men ikke funnet ett bilde som passet helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 En god fotograf kan få hva som helst til å se bra ut...Heldigvis trenger ikke du slik hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 En god fotograf kan få hva som helst til å se bra ut...Heldigvis trenger ikke du slik hjelp hehe... Takk for den du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjynå Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 hei, har akkurat kjøpt meg e90 m-sport og lurte på hvor du får kjøpt de splitterne hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 hei, har akkurat kjøpt meg e90 m-sport og lurte på hvor du får kjøpt de splitterne hen? Beklager sent svar, men de er kjøpt på Ebay Bilen er nå til lakk å får litt ny look til sommeren Bilder kommer når den er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 fine bilder av bilen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 fine bilder av bilen din!! Takk for det du Nå er bilen solgt, så nå er det bare å komme seg til helvette hjem fra sjøen så jeg får hentet "ny" bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå