Trymsvei Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 fine bilder av bilen din!! Takk for det du Nå er bilen solgt, så nå er det bare å komme seg til helvette hjem fra sjøen så jeg får hentet "ny" bilen Jeg er ny eier av din gammle E91 ser jeg . Flott bil å er fornøyd med kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 fine bilder av bilen din!! Takk for det du Nå er bilen solgt, så nå er det bare å komme seg til helvette hjem fra sjøen så jeg får hentet "ny" bilen Jeg er ny eier av din gammle E91 ser jeg . Flott bil å er fornøyd med kjøpet Gratulerer med en fin bil Savner igrunn den bilen litt, har riktig stuk den der altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trymsvei Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Jo takk for det . Fikk hvertfall prøvd alle vær forhold hjem fra Kristiansund til Vestfold hehe. Så er fornøyd, se om jeg får gjort litt med den jeg også, planer om å bytte grillen da lakken har begynt å flasse så er vel bare å få kjøpt sort med en gang, tone rutene helt frem og fikse frontlykten som dugger , bytte sliten girkule og ettermontering av Cruise Controll . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Når kjøpte du bilen?? Mener jeg møtte den i Kristiansund på fredal eller lørdag? Kanskje det var deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trymsvei Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Når kjøpte du bilen?? Mener jeg møtte den i Kristiansund på fredal eller lørdag? Kanskje det var deg? Var å hentet den på Fredag ja Så da kan det nok hende vi møttes hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Da stemmer nok det ja Møtte deg over brua ut i fra byen! Blå E91 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå