Mr.Silver Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2008 De LED pærene fra GS var jo kjempe bra.. den ene ga seg etter ca 2 uker :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Nå har mine holdt i 5 mnd. De er fra Umnitza. Vet du hvilke merke de fra GS er? Har du kontaktet GS og klagt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2008 Jeg ringte de å de mente det var veldig rart pga de har ikke fått noen klager på de før, men jeg skulle få ny pære. Kun den ene ja, de sa de kunne sende den til meg. Syntes det var greiere å hyve seg i bilen å kjøre utover å hente den jeg. hehe. Husker desverre ikke hvilken produsent det var. Prøvd de hvite grøftysene nå? hvis ja, hvordan ble de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 Prøvd de hvite grøftysene nå? hvis ja, hvordan ble de? Her er link til tråden min med bilder. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=59267&start=210 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 8, 2008 Share Skrevet Mai 8, 2008 Den ble jo utrolig lekker med de sorte 20" felgene der da. Fler bilder takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2008 Den ble jo utrolig lekker med de sorte 20" felgene der da. Fler bilder takk. Takk for det:) Har ikke de felgene på bilen, men det blir nok kjøpt inn sorte 20" felger i nærmeste fremtid håper jeg Må bare spare litt først. Men så ikke dumt ut det der nei, må senke litt til fram da. så da blir det vell senk bak også regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Da var 20" felgene på bilen. Fikk de på onsdag. Ble veldig fornøyd selv. Sorry dårlige bilder, men kommer bedre i morgen når jeg får tatt med digital kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Det ble lekkert! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Ble frekt dette ja. Ser du har Vredestein dekk også, kjøpte du de med felgene fra USA? Eneste var at bilen ser høyere ut bak enn foran?! Hadde vært perfekt med 1 cm lavere bakdel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Det ble lekkert! Gratulerer gjorde seg dette ja, spesielt med tanke på at det er 4 eller 5 like i Kr.Sund. Skiller seg mere ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Ble frekt dette ja. Ser du har Vredestein dekk også, kjøpte du de med felgene fra USA? Eneste var at bilen ser høyere ut bak enn foran?! Hadde vært perfekt med 1 cm lavere bakdel. Det ble nok det Vredestein dekkene fulgte felgene ja. Skulle egentlig få falken fk452 men ble heller vredestein ultrac sessanta eller hva de nå heter. Den er litt høyere bak ja, men med dette inpresset kan jeg ikke senke mere bak uten å valse. Subber bitte litt nå om jeg har folk i å kjører hardt i svinger eller kjører på litt humpete vei. Men kun på den ene siden, dette kan være pga jeg ikke har justert spissing etter jeg monterte H&R fjærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Ble meget pent det der, mange dotz mugello felger ute å går nå Jeg har og subbing på en side på min bil, er nok på grunn av feil cambervinkel, kjøpte juster bare camberstag bake som jeg justere på, men er ikke helt likt nå å da merkes det godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Ble meget pent det der, mange dotz mugello felger ute å går nåJeg har og subbing på en side på min bil, er nok på grunn av feil cambervinkel, kjøpte juster bare camberstag bake som jeg justere på, men er ikke helt likt nå å da merkes det godt.. Er ikke Dotz felger dette. Vertini Riviera dette. Men synes det ble bra ja Får ikke de Dotz felgene i 20" så da ble de uaktuelle. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 ble lekker med de felgene ja. du må legge ut et bilde av fronten også etter du fikk på lyktesenkerne.. skal bli godt å komme meg hjem fra haugesund.. delene mine ligger nylakert og venter på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Gratulerer! Bilen ble aldeles praktfull med de nye hjulene Må vel erindre at jeg er litt misunnelig, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå