Simen! Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Deilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Fy pokker, det der ble bra! Perfekt stuk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 ble lekker med de felgene ja. du må legge ut et bilde av fronten også etter du fikk på lyktesenkerne.. skal bli godt å komme meg hjem fra haugesund.. delene mine ligger nylakert og venter på gs Skal legge ut når jeg kommer hjem. om fire uker :S Håper båten skal til Kristiansund denne turen.. hadde vært godt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Gratulerer! Bilen ble aldeles praktfull med de nye hjulene Må vel erindre at jeg er litt misunnelig, hehe Takk så mye for det Har tydeligvis gjort noe rett siden folk blir misunnelig da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Deilig bil Fy pokker, det der ble bra! Perfekt stuk! Takker så mye for det fornøyd selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 LETT den fineste E91'n i Kristiansund ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Ble meget pent det der, mange dotz mugello felger ute å går nåJeg har og subbing på en side på min bil, er nok på grunn av feil cambervinkel, kjøpte juster bare camberstag bake som jeg justere på, men er ikke helt likt nå å da merkes det godt.. Er ikke Dotz felger dette. Vertini Riviera dette. Men synes det ble bra ja Får ikke de Dotz felgene i 20" så da ble de uaktuelle. hehe var visst litt snar med det innlegget ser jo nå at det ikke er dotz, men ganske lik ja. men ble meget bra uanset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 LETT den fineste E91'n i Kristiansund ;) Det var godt å høre Bedre blir den, får carbon splitterne, carbon diffusern og muligens eksos på begge sider bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Ble meget pent det der, mange dotz mugello felger ute å går nåJeg har og subbing på en side på min bil, er nok på grunn av feil cambervinkel, kjøpte juster bare camberstag bake som jeg justere på, men er ikke helt likt nå å da merkes det godt.. Er ikke Dotz felger dette. Vertini Riviera dette. Men synes det ble bra ja Får ikke de Dotz felgene i 20" så da ble de uaktuelle. hehe var visst litt snar med det innlegget ser jo nå at det ikke er dotz, men ganske lik ja. men ble meget bra uanset Like er de ja.. det er helt sikkert.. Alle har lov å feile Er det ikke det man lærer av da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Forresten glemt å nevne at H&R Sport fjærer med 30-35 mm senk fram og 20mm senk bak er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2008 Forresten glemt å nevne at H&R Sport fjærer med 30-35 mm senk fram og 20mm senk bak er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Noen formeninger om hvilken grill jeg skal gå for? Er jo litt forskjellig å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Fine felger, samme som jeg har Nydelig E91! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Kjempe fornøyd jeg.. virker som det er solide felger dette her Fikk prøve seg etter 30 timer på bilen, ble presset i fortauskant av en helvetes ny pajero. Ble bare noen riper. Men faen så kjipt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Hvordan går det med splitterne, diffusern og eksosen? Må få tatt noen nye bilder å legge ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå