Mr.Silver Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Hvordan går det med splitterne, diffusern og eksosen? Må få tatt noen nye bilder å legge ut nå Det går dårlig.. hehe.. skal til danmark når jeg kommer hjem. så da blir det muligens gått til innkjøp av eksos og splittere. Diffuseren får vente til jeg har bestemt meg om det blir enkel eller dobbel eksos. Men det blir tilslutt. kostbart dette ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Vakkert med 20"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Vakkert med 20"! Takker:) Ganske fornøyd selv også Ble positivt overrasket over kjørbarheten også, sporer minimalt og lite støy i bilen. Var både mere støy og sporing med 225/40 eller 45-18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 var borte i gara og snudde her en dag så jeg tok et kjapt bilde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Så bra ut.. må nesten si ifra til fruen at det er påtide å vaske felgene ;P hehe.. Litt morsomt at gamle gode M3`n sår i carporten der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borgis Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 hallo det gjorde seg, kler bilen meget bra. hilsen borgis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 hallo det gjorde seg, kler bilen meget bra. hilsen borgis Takker for det Du som kan for at det ble 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Tok noen kjappe bilder i dag siden været ble så bra. Desverre ikke nyvasket bil da. men er iallefall noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Først av alt må du få deg et skikkelig kamera. Det hadde bilen fortjent Ser meget fint ut, kanskje litt høy bak. Hvordan er din erfaring men Vredestein dekka? Har du noe subbing i det hele tatt, ser close ut bak. Har du peiling på impresset? Og det blir ennå bedre med mer carbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Først av alt må du få deg et skikkelig kamera. Det hadde bilen fortjentSer meget fint ut, kanskje litt høy bak. Hvordan er din erfaring men Vredestein dekka? Har du noe subbing i det hele tatt, ser close ut bak. Har du peiling på impresset? Og det blir ennå bedre med mer carbon. Tar ikke så mye bilder at jeg trenger et speil refleks Men skulle hatt noen som har et slikt til å ta bilder av bilen Vredstein dekka synes jeg kjennes kjempe bra ut. sporer lite, synes ikke det er så ille anngående støy heller jeg Subber bak med folk i bilen å meget aktiv kjøring. Ellers så er det ikke noe. Innpresset på felgene er forresten ET35. Håper nok den blir bedre med mere carbon ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Kledde bilen bra de der! Vart liksom en helt ny bil , så nå har du hatt nybil 2 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Kledde bilen bra de der!Vart liksom en helt ny bil , så nå har du hatt nybil 2 ganger Ble nok en helt ny bil dette ja Godt med nybil flere ganger hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Nydelig bil du har.. Driver og tar lappen i en E91 320d selv om dagen, ikke all verden av utstyr på den. Men helt knall og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Tar ikke så mye bilder at jeg trenger et speil refleks Men skulle hatt noen som har et slikt til å ta bilder av bilen Vredstein dekka synes jeg kjennes kjempe bra ut. sporer lite, synes ikke det er så ille anngående støy heller jeg Subber bak med folk i bilen å meget aktiv kjøring. Ellers så er det ikke noe. Innpresset på felgene er forresten ET35. Håper nok den blir bedre med mere carbon ja Hehe, mente ikke nødvendigvis speilrefleks kamera, vanlig kompakt duger det også i motsetnig til mobil. Ja, jeg liker også de dekkene og det er jo greit å vite at de funker i 20" også. Går utifra at det ikke subber så mye og at litt valsing hadde fikset det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenois Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 LETT den fineste E91'n i Kristiansund ;) Pøh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå