Gå til innhold

Mr.Silver`s E91 M-sport. Bilder tatt av fotograf side.19

Share

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med splitterne, diffusern og eksosen? Må få tatt noen nye bilder å legge ut nå;)

Det går dårlig.. hehe.. skal til danmark når jeg kommer hjem. så da blir det muligens gått til innkjøp av eksos og splittere. Diffuseren får vente til jeg har bestemt meg om det blir enkel eller dobbel eksos. ;)

Men det blir tilslutt. kostbart dette ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Først av alt må du få deg et skikkelig kamera. :P Det hadde bilen fortjent

Ser meget fint ut, kanskje litt høy bak.

Hvordan er din erfaring men Vredestein dekka? Har du noe subbing i det hele tatt, ser close ut bak. Har du peiling på impresset?

Og det blir ennå bedre med mer carbon. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt må du få deg et skikkelig kamera. :P Det hadde bilen fortjent

Ser meget fint ut, kanskje litt høy bak.

Hvordan er din erfaring men Vredestein dekka? Har du noe subbing i det hele tatt, ser close ut bak. Har du peiling på impresset?

Og det blir ennå bedre med mer carbon. :wink:

Tar ikke så mye bilder at jeg trenger et speil refleks :P Men skulle hatt noen som har et slikt til å ta bilder av bilen :)

Vredstein dekka synes jeg kjennes kjempe bra ut. sporer lite, synes ikke det er så ille anngående støy heller jeg :) Subber bak med folk i bilen å meget aktiv kjøring. Ellers så er det ikke noe.

Innpresset på felgene er forresten ET35.

Håper nok den blir bedre med mere carbon ja 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ikke så mye bilder at jeg trenger et speil refleks :P Men skulle hatt noen som har et slikt til å ta bilder av bilen :)

Vredstein dekka synes jeg kjennes kjempe bra ut. sporer lite, synes ikke det er så ille anngående støy heller jeg :) Subber bak med folk i bilen å meget aktiv kjøring. Ellers så er det ikke noe.

Innpresset på felgene er forresten ET35.

Håper nok den blir bedre med mere carbon ja 8)

Hehe, mente ikke nødvendigvis speilrefleks kamera, vanlig kompakt duger det også i motsetnig til mobil. :wink:

Ja, jeg liker også de dekkene og det er jo greit å vite at de funker i 20" også.

Går utifra at det ikke subber så mye og at litt valsing hadde fikset det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...