Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tia går det i Duffy.

men ein sang som eg synes e rå å guffe e faktisk Phil Collins med true Colors!Men det må være den versjonen fra best of plata hans... Herregud eg får frysninger eg! Eller Timaland med Apologize.

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
For tia går det i Duffy.

men ein sang som eg synes e rå å guffe e faktisk Phil Collins med true Colors!Men det må være den versjonen fra best of plata hans... Herregud eg får frysninger eg! Eller Timaland med Apologize.

Ja eller hva med easy lover eller hva den heter med Phil Collins?

Tja slenge på noen andre også da: Leona Lewis - Bleeding Love, Timbaland ft. One Republic - Apologise, Justin Timberlake - What goes around comes around, Brain Adams - summer of 69, AC DC back in black.

Skrevet
For tia går det i Duffy.

Ja eller hva med easy lover eller hva den heter med Phil Collins?

Tja slenge på noen andre også da: Leona Lewis - Bleeding Love, Timbaland ft. One Republic - Apologise, Justin Timberlake - What goes around comes around, Brain Adams - summer of 69, AC DC back in black.

Mama med phil collins! Men mens eg først e igang så kan eg jo ta med den ultimate favorittsangen min: Free Bird med Lynyrd Skynyrd! Og andre som e verdt og nevne e queensryche med silent lucidity, theatre og tragedy me and when he falleth, hammerfall me dreams come true, sarah mclahan me Angel, manowar me master of the wind.

Ska eg fortsetta?:P

Skrevet

Dette blir en jævli dårlig cd :lol: Alle kommer til å like 1 sang, og se oppgitt på cd-spilleren når de andre spilles. Musikksmaken her inne er nok så ulik at en blir nok ikke enig om sanger alle syns er bra ;)

Skrevet

SlipKnoT - Spit it out eller Left behind.. For en litt "agressiv" kjørestil :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=0XgHBWuwNp0

Ellers må det bli :

Flo Rida ft Timbaland - Elevator

Chris Brown with some ho' - No air

Interphace - Dr. Feelgood

Dj Balloon - Monstersound, Pussy lover

In Flames - The quiet place

Disturbed - Down with the sickness, Shout

Rammstein - Büch dich, Mein teil, Feuer frei

Dj Splash - Bass is kicking, Days goes by, Make a Miracle, This is my life

89ers - The 89ers boy

Andrew Spencer & The Vamprockerz - Zombie

Baby Alice - Mr Dj

BoHagon - Whats Happenin', what's up

Bubba Sparxxx - Back in the mud

David Banner ft Ying Yang Twins - Play

Drängarna - Sommarnatt

Estelle ft Kanye West - American boy

Kanye West ft R Kelly - Flashin' lights

Akon & 50 Cent - Still will kill

Fightstar - Grand Unification (part one)

Floorfilla - Anthem

Mr A and Emvy - Nasty

Paffendorff - Lalala girl

R Kelly ft Kid Rock - Rockstar

Secondtunez - Sommären er her igjen (Dj Splash & Zola rmx), Du och jäg

Shop Boyz - Ay bay bay, Rollin, In my car

Still Remains - Dance with the enemies

Stone Stour - 30 30 150, Come whatever may

+++++++

De jeg kom på i farten hvertfall..

Og ja, kjeder meg :lol:

Skrevet

hehe hadde en viss følelse av at jeg ba om for mye, da jeg sa at dere skulle legge frem 1 sang og kun 1. men men...detaljer detaljer ;):lol:

og må si meg enig i det meste som nevnes her av musikk :) phill collins er jo temmelig bra, selv om han ser ut som ser ut som et strutseegg med øyne :lol:

Skrevet
Bruce Springsteen - Born to Run

x2

Eventuelt har Bruce en hel del andre mer "spennende" sanger som også duger fint. Live in NY albumet fra 2001 ,spilt inn i madison square garden, er god lyd på og har mange gode live-versjoner. 8)

eksempelvis "Youngstown" :)

Skrevet
Dette blir en jævli dårlig cd :lol: Alle kommer til å like 1 sang, og se oppgitt på cd-spilleren når de andre spilles. Musikksmaken her inne er nok så ulik at en blir nok ikke enig om sanger alle syns er bra ;)

Jepp noen burde lage en database, så kjøre rapport for og finne ut av de sangene som er mest nevnt. :-)

Ja Sie Gubba - BMW'n , den må vel med :D

Skrevet

Rick Wakeman - Jane Seymour fra albumet The Six Wives Of Henry The VIII.

En av de beste sangene som fins :D

Rick Wakeman i det hele tatt anbefales har sjøl nesten 700 sanger av han, ALT fra han er genialt... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...