kilronan Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 pen bil! hvor mye er den senket? veit du det? takker og bukker Coupeéne er vel senket 20/20 orginalt, men har en mistanke om at min er senket noe mer Vet desverre ikke hvor mye Hvis den er senket så burde det vel strengt tatt stå i vognkortet hvis ikke du har noen kompiser som kan utføre eu-kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 Joda, men det gjør ikke det. Men har en mappe med tüv-papirer på aerodynamik-pakken og div. Ligger sikkert noe der. Gikk fint igjennom sist PKK så det er ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 fant tüv papirene på felger, senk og plastikk i går! Ü den er senket 55/35 ifølge de papirene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Fin vogn du har! Liker den Aerodynamikk pakken godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet April 29, 2008 Forfatter Share Skrevet April 29, 2008 takker! Liker den godt selv også.. ikke mange andre som har den liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 Nå begynner jeg å bli lei av å vente på sommerfelgene mine! Siste sjangs er nå til fredagen, håper de får lakkert de da... Skulle jo vært montert for leeeenge siden Vurderer jo nye felger også, men er jo veldig nyskjerrig på hvordan de gamle blir etter lakking... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Da fikk jeg ENdelig hentet felgene i dag og lagt på dekk og montert de på bilen! Er rimelig fornøyd nå selv om den pulverlakken ikke er helt strøken og de som la på dekkene klarte å ripe opp en av felgene Vi får se om jeg lakker de en gang til senere... Men her er iallefall litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morwik Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 På med sommerfelga, så er det snø i bakgrunnen ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Ja, er jo ikke mange dagene siden det kom en del snø oppe i fjellene, men det kommer heldigvis ikke helt ned og det forsvinner med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Et til med nye senterkopper montert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Fet bil med spesiell styling..tøf senk....eneste eg ikke likte var bakfangeren litt mye gitter.. Men utenom det likte eg bilen din veldig godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Bakfangeren likte jeg ikke noe særlig.. Men ellers en veldig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2008 Takker! Bakfangeren er faktisk ikke så "monster" i virkeligheten som den ser ut på et close-up bilde, men det er smak og behag.. Jeg liker den iallefall veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Nydelig e46 dette, tror svak toning av ruter kunne blitt veldig pent. Kanskje Arild G. ordner en PS?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 veldig pen e46 du har der lagde en PS med litt toning av ruter: mekka også et par avatarbilder i samme slengen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå