Fredrik90 Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Jeg har takluke (ikke elektrisk), men jeg har bare en stilling og det er helt åpen. Er det mulig på noen billig måte å få råneflippen? MVH Fredrik90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Bytt takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Skru andre veien på hendelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik90 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 hehe har nok prøvd å skru andre vei, men har du noen peiling på hvor mye det vil koste å skifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Du kan begynne med og si hva slags BMW dette gjelder. At du ikke kan sette takluka de på vipp er jeg mer skeptisk til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik90 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Har en BMW 320i e36 93 modell, som er tysk impotert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtrapowerneeded Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 har aldri sett en e36 som ikkje går an å få "råneflipp" på... har en 91mod e36 som er tyskimportert og. den får eg vippa takluka i råneposisjon på ved å trykke bryteren frammover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 hmmm, e kje noe som har gått i lås med tilten da? Hvis du har sveiv så e det vel ein knapp på sveiva du skal trykke på mens du sveiver motsatt vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Har opplevd det der.. En kompis som ikke fikk opp sin.. Så jeg slo lett i soltaket mens jeg trykket flere gangen frem på brytern, og da smatt den opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Jeg syntes ikke at denne flippen gjør annet nytte enn å lage mer støy i bilen. Merker nå om dagene at bilen blir kaldere inni, men midt på sommeren så hjelper det ikke stort. Men det ser jo kult ut da Motorlyden kommer jo en del bedre fram i tunneler og slikt med denne åpen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Synes det er litt sjarm på våren, slipper inn litt sommerfølelse når det er for kaldt å ha vindu oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik90 Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2008 Har nå fått til råneflippen, var bare jeg som hadde montert sveiven feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Det var bra! Ser bedre ut å ha takluka åpen den veien, enn andre veien. Får ikke akkurat så mye kjøling inn, men er tøft da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Det var bra! Ser bedre ut å ha takluka åpen den veien, enn andre veien. Får ikke akkurat så mye kjøling inn, men er tøft da At tilt på takluka slipper varme/luft ut er for min egen del viktigere enn at den slipper kulde inn. På varme dager får man på den måten mer sirkulasjon i luften inne i bilen. Dersom man kjører med klima på bånn gnu og alle vinduer lukket så har luften i bilen en tendens til å bli veldig tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 18, 2008 Share Skrevet Mai 18, 2008 Får mer sirkulasjon i bilen, og støyer mindre enn med vinduene åpne når du kjører i grei fart Dessuten ser det veldig bra ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå