Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm, e kje noe som har gått i lås med tilten da? Hvis du har sveiv så e det vel ein knapp på sveiva du skal trykke på mens du sveiver motsatt vei?

Skrevet

Har opplevd det der.. En kompis som ikke fikk opp sin.. Så jeg slo lett i soltaket mens jeg trykket flere gangen frem på brytern, og da smatt den opp..

Skrevet

Jeg syntes ikke at denne flippen gjør annet nytte enn å lage mer støy i bilen. Merker nå om dagene at bilen blir kaldere inni, men midt på sommeren så hjelper det ikke stort.

Men det ser jo kult ut da :wink:

Motorlyden kommer jo en del bedre fram i tunneler og slikt med denne åpen også..

• 1 month later...
Skrevet
Det var bra! :) Ser bedre ut å ha takluka åpen den veien, enn andre veien. Får ikke akkurat så mye kjøling inn, men er tøft da :)

At tilt på takluka slipper varme/luft ut er for min egen del viktigere enn at den slipper kulde inn. På varme dager får man på den måten mer sirkulasjon i luften inne i bilen. Dersom man kjører med klima på bånn gnu og alle vinduer lukket så har luften i bilen en tendens til å bli veldig tørr.

Skrevet

Får mer sirkulasjon i bilen, og støyer mindre enn med vinduene åpne når du kjører i grei fart :wink:

Dessuten ser det veldig bra ut hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...