BMW89 Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 her er en link til en exstrem bil den må dere se. noen klarer sikkert og få lagt inn bildene her også ? men utrolig hva folk gjør http://paultan.org/archives/2007/03/17/bmw-e30-e46-e60/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Den så jo ikke ut i måneskinn.. Men han skal ha for at han gjennomførte det. Har gått med _noen_ timer på det der.. Faktisk nesten så jeg lurer på om dette er photoshop.. Det er liksom så mye galt med proporsjoner, hjulstilling etc.. Bakhjulet må jo ha helt feil inpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Feit Impreza! ......okkkkeeey! Bilen må i klemmen, helst med eier bak rattet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 hehe ja er nokk noen timer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Er det bare jeg som syntes at det ser mere ut som en E30 + E46 + Impreza? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Nei, så veldig ut som en sammenpressa Impreza. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 åssen får man opp dørene da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 BMW89 skrev: åssen får man opp dørene da ? Slik: http://commandoalarms.com/itmidx5.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Shit... Og jeg som trodde det styggeste kunne gjøre med en E30 var grelle farger og/eller vinge. I stand corrected. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 BMW 2002 Fredrik skrev: Er det bare jeg som syntes at det ser mere ut som en E30 + E46 + Impreza? At E60 ser ut som en gammel Impreza var jo for mange den umiddelbare reaksjonen da den nye 5-serien i sin tid blir lansert. Så det er vel heller den som må 'ta skylda' for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 den kan ikkje vær photoshoppa. då e den personen så har gjort det utrolig dyktig i mine auger. Og shawe bilen for dørhandtak e kje noe nytt. Huske ein her i distriktet som gjorde det med sin. han lagde ein wire i hjulbuen han drog i da han skulle åpne døra. og s finnes det jo og automatiske døråpnere som nevnt tidligere i tråden. men alt i alt, så e kje den bilen noe eg ville kjørt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 kilronan skrev: BMW 2002 Fredrik skrev: Er det bare jeg som syntes at det ser mere ut som en E30 + E46 + Impreza? At E60 ser ut som en gammel Impreza var jo for mange den umiddelbare reaksjonen da den nye 5-serien i sin tid blir lansert. Så det er vel heller den som må 'ta skylda' for dette. Syns fortsatt at ræva på biln ligner mere på en Impreza enn en E60. Er kanten inn mot lyktene og det bremselyset på bagasjeluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Denne har vært oppe før. Jeg synest også den minner mere om en Impreza bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Et mesterstykke! Lurer på hva folk tenker når de har disponert mye tid og penger i noe så grusomt!? "...aiaiai" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå