Gå til innhold

denne må dere se e30+e46+e60

BMW89
 Share

Anbefalte innlegg

Den så jo ikke ut i måneskinn..

Men han skal ha for at han gjennomførte det. Har gått med _noen_ timer på det der..

e30_346_e60.jpg

Faktisk nesten så jeg lurer på om dette er photoshop.. Det er liksom så mye galt med proporsjoner, hjulstilling etc.. Bakhjulet må jo ha helt feil inpress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 2002 Fredrik skrev:
Er det bare jeg som syntes at det ser mere ut som en E30 + E46 + Impreza?

At E60 ser ut som en gammel Impreza var jo for mange den umiddelbare reaksjonen da den nye 5-serien i sin tid blir lansert. Så det er vel heller den som må 'ta skylda' for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den kan ikkje vær photoshoppa. då e den personen så har gjort det utrolig dyktig i mine auger.

Og shawe bilen for dørhandtak e kje noe nytt. Huske ein her i distriktet som gjorde det med sin. han lagde ein wire i hjulbuen han drog i da han skulle åpne døra. og s finnes det jo og automatiske døråpnere som nevnt tidligere i tråden.

men alt i alt, så e kje den bilen noe eg ville kjørt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kilronan skrev:
  BMW 2002 Fredrik skrev:
Er det bare jeg som syntes at det ser mere ut som en E30 + E46 + Impreza?

At E60 ser ut som en gammel Impreza var jo for mange den umiddelbare reaksjonen da den nye 5-serien i sin tid blir lansert. Så det er vel heller den som må 'ta skylda' for dette.

Syns fortsatt at ræva på biln ligner mere på en Impreza enn en E60. Er kanten inn mot lyktene og det bremselyset på bagasjeluka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...