Mexos Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Det har i flere byer i norge blitt populært å ha Bmw møte i ny å ne. Jeg synes ikke vi i Oslo området kan være no dårligere og lurer derfor om det er noen i dette området her inne som er interessert i å delta på no lignende? Møtes en dag en time eller to og slå av en prat og titte på hverandres biler? Jeg er ikke så veldig kjent i Byen enda så vet ikke om så mange passende plasser å stå, men f. eks parkeringsplassen på frognerseteren el. kan jo være en kurrant plass? Hva tror folk om dette?
Gunnar Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Det er forsåvidt der BMWCCN har hatt vårmønstring de siste årene, med varierende hell.. hadde jo snø i fjor i slutten av april blant annet. Var ikke særlig hyggelig treffvær. Men Nautiluz har pratet noe om å dra i gang en "vårtur" ut til ham i Sverige, rett overfor Nordbysenteret. Da snakker vi oppmøte et sted, og samlet kjøring utover for noe grillings og bilprat. Mulig dette fortsatt er aktuelt..
Mexos Skrevet April 6, 2008 Forfatter Skrevet April 6, 2008 Parkeringsplassen var kun et forslag. Er lov å komme med bedre alternativer, jeg er som sagt ikke kjent her. Vår-tur er vel og bra, men er ikke alle det passer å dra på tur for. Tenkte mer å kjøre igang et uhøytidelig treff for bmw interesserte i samme område for å bli bedre kjent og se hvilke biler som ruller i distriktet. Til seriøse bmw arrangement har jeg CCN medlemskapet mitt
Alex88 Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Dette hadde vært noe, jeg er med! En annet sted hadde vært på økern der hvor bama har lager, mye plass det er like ved lørenhallen, rett ovenfor hva sier dere til stedet?
Innovation Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Jeg er også med! Alltid hyggelig å dele litt bil med andre enn de hjemme... Faller nemlig ikke alltid på god jord
MPålwer Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Lillestrøm/strømmen er det vel og noen plasser man kan være? Er jo ikke langt utafor oslo det
Saltkjelen Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Ja, dette kunne vært morsomt dette. Må jo eventuelt finne en plass hvor man ikke må betale gull og grønne skoger for å stå. Parkeringsplassen ved Lørenskog vgs (rett bak brannstasjonen) er jo stor og ikke avgiftsbelagt. Grusparkeringen i Lillestrøm på andre siden av veien ved Thon hotel (ved siden av Big Horn, Dolly..) hadde jo vært et alternativ, men koster vel penger tror jeg. Om det er muligheter for å komme inn på parkeringsplassen til Norges varemesse etter stengetid eller på en Lørdag / Søndag (så fremt det ikke er messe) burde jo det være et glimrende alternativ..
Mexos Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 Så bra at folk er positive til dette kan ikke noen som er litt bedre kjent prøve å finne en gratis plass å stå? Så er det egentlig bare å sette en dato og et klokkeslett og møtes
MPålwer Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Skedsmohallen er vel en plass man kan bruke? Må da være en del plasser rundt om i området her man kan treffes på....
Schnellfahren Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Skedsmohallen kan funke, men er ofte "foppallkamper" der i helgene nå såvidt jeg vet så kan være fullt. Mener jeg så et sirkus som hadde etablert seg der en liten tid tilbake også, men det forsvinner vel snart P-plassen ved Lørenskog VGS er somregel ledig på kveldstid såvidt meg bekjennt, bare russen ikke kommer oss i forkjøpet nå. Er vel avgiftsbelagt på grusplassen ved varemessa også tror jeg, både den under brua og den ved Dolly/Big Horn. Ellers har man jo plasser borte ved Tybring/Gjedde der, ville ikke tro det ville skape voldsomme problemer å stå der heller....
Mexos Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 hvordan er parkeringen på storosenteret på søndagene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå