milhouse Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 hvordan er parkeringen på storosenteret på søndagene? Stengt!! Jeg stiller lett opp på ett møte! Bør kaskje lån en BMW fra jobben!!
MERN Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Meget bra tiltak MEXOS!!! Skulle tro det skal være mulig og oppdrive en plass i området Lillestrøm, Strømmen, Lørenskog og omegn.. Bør være en plass som er lett å finne og kjøre til.. Bare og sette opp en dato og et sted og se hvordan responsen blir.. Minitreffene i Trondheim er gode eksempler synes jeg.. Har selv vært på et av de treffene og synes det var topp...
CS Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Et sentralt sted kunne vært parkeringsplassene ved senteret på Alnabru. Etter stengetid eller en søndag passer vel best der.
Saltkjelen Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Et sentralt sted kunne vært parkeringsplassene ved senteret på Alnabru. Etter stengetid eller en søndag passer vel best der. Eventuelt IKEA hvor det er dusinvis av m2 og ta av, samtidig som det er mulig å komme inn alle dager og til alle tider.. Må vel faktisk være det beste alternativet dette..
Mexos Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Et sentralt sted kunne vært parkeringsplassene ved senteret på Alnabru. Etter stengetid eller en søndag passer vel best der. Eventuelt IKEA hvor det er dusinvis av m2 og ta av, samtidig som det er mulig å komme inn alle dager og til alle tider.. Må vel faktisk være det beste alternativet dette.. Kom til å tenke på det samme når Alnabru ble nevnt Ikea på Alnabru må jo passe ganske bra
Mexos Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Skal vi prøve å få til et treff på ikea da? Er førstkommende søndag kort varsel, eller skal vi bare peise på?
Schnellfahren Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Søndag kan jo passe, LSK-VIF er ikke før klokka 20.00 om kvelden så Jeg er med på Søndag
Mexos Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Da sier vi søndag 13.4.klokken 14.00 på Ikea Alnabru vel møtt alle sammen Fint om noen med kamera kan ta litt bilder
MPålwer Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Kommer jeg og Se om jeg får lurt med no kompiser og.
Schnellfahren Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Håper det blir bra vær da. Huff, må prøve å få vaska og polert bilen før det da.... Hmm... er det en idè med en liten navnelapp med bimmers nick så vi kan plassere hverandre? eller blir det bare teit
Saltkjelen Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Jeg tar turen om jeg har tid og anledning. Skal vel egentlig pusse litt på båten, men er jo spådd så dårlig vær at jeg heller kan tilbringe tiden på IKEA med en haug av grombiler..
Mexos Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Håper det blir bra vær da. Huff, må prøve å få vaska og polert bilen før det da....Hmm... er det en idè med en liten navnelapp med bimmers nick så vi kan plassere hverandre? eller blir det bare teit Ja skal få vasket bilen jeg og. Håper på oppholds En liten navnelapp kan være kjekt ja Nick også info om bilen. eks: Mexos 92 318is +++ diverse eventuelle mods Men er ganske enkelt å kjenne igjen meg. jeg er han som snakker trøndersk Saltkjelen: Et par timer fra båten kan du vel unnvære synes jeg Er for kaldt å dra på fjorden nå uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå