Gå til innhold

Bmw treff for Oslo området. Nytt treff 8.6 kl. 14.00 @ IKEA!

Anbefalte innlegg

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er bra gutta :D ja været ser lovende ut ;) Typisk at varmeapparatet mitt streika idag :( Virker kun på 4. hakket og kommer kun varme :( Må vel investere i ny motstand til det.

Skrevet
Kjører ikke bil inni hovedstaden i kø og 30+ inni bilen med andre ord altså Mexos? :lol:

jo :lol: Men har vinduer og takluke åpen ;):lol: Skal ut å se på det ikveld. svinger nok innom Bmw imorgen og handler ny motstand ;)

Skrevet

Savner gammelbilen min nå :( Den hadde klimaanlegg med aircondition. jah, så kunne man vel ta ned taket også... ;)

Skrevet

Det hjelper på det, og kjøre "nercabba" som jeg kaller det :D

Rett og slett herlig om sommeren det!

Sitte på i passasjersetet, bakfull fra dagen derpå, og få frisk, sval luft på seg..

Håhå, ittnå som er likar enn de shu! :lol:

Skrevet

Hehe. Fikk ut motstanden ikveld da. Så blir fres imorgen satser vi på ;) Kommer ny cab i sommer ;) Så fort aksjene når kursmålet mitt;)

Skrevet

Hvor mange kommer egentlig søn, kommer f,eks østfold gjengen ?

Hørte savnet etter bimmers treff i fjordparken i Drammen også, men er noe andre får dra igang såfall.

Skrevet
Skal kjøpe deg cab igjen Mexos? :D

E46 Facelift da eller? Er vel E46 du hadde lyst til og kjøpe?

Jess ;) E46 facelift er drømmen, men får se hva jeg har råd til :) Har vært i moss og prøvd denne: http://pal.finn.no/pal/car1/car/object? ... T.svl=Link

Nydelig bil, men savnet det lille ekstra i motoren. Har i utgangspunktet lyst på blå, men sølv var ikke så ille når man så den live. Men tror den blir for dyr for meg. Så mulig jeg må kjøpe en litt eldre. Får se hva som skjer :) E46 blir det ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...