Vegard1 Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Mulig jeg tar meg en tur! Spørs på hvor hard lørdagsnatta blir
Mexos Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 Det er bra gutta ja været ser lovende ut Typisk at varmeapparatet mitt streika idag Virker kun på 4. hakket og kommer kun varme Må vel investere i ny motstand til det.
anders87 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Kjører ikke bil inni hovedstaden i kø og 30+ inni bilen med andre ord altså Mexos?
Mexos Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Kjører ikke bil inni hovedstaden i kø og 30+ inni bilen med andre ord altså Mexos? jo Men har vinduer og takluke åpen Skal ut å se på det ikveld. svinger nok innom Bmw imorgen og handler ny motstand
anders87 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Hehehe, dristig Må nok få fikset det asap ja, uholdbart i det været her..!
anders87 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Er dumt og klage og, men det varmt nok om dagen ja 316: Er det du som skal være med Mæhlumern til Savalen festivalen på Tynset ??
Mexos Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Savner gammelbilen min nå Den hadde klimaanlegg med aircondition. jah, så kunne man vel ta ned taket også...
anders87 Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Det hjelper på det, og kjøre "nercabba" som jeg kaller det Rett og slett herlig om sommeren det! Sitte på i passasjersetet, bakfull fra dagen derpå, og få frisk, sval luft på seg.. Håhå, ittnå som er likar enn de shu!
Mexos Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Hehe. Fikk ut motstanden ikveld da. Så blir fres imorgen satser vi på Kommer ny cab i sommer Så fort aksjene når kursmålet mitt;)
matser`n Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 jag kommer også på søndag hoper det er bedere vær en forige gang
anders87 Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Skal kjøpe deg cab igjen Mexos? E46 Facelift da eller? Er vel E46 du hadde lyst til og kjøpe?
Glenno Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Hvor mange kommer egentlig søn, kommer f,eks østfold gjengen ? Hørte savnet etter bimmers treff i fjordparken i Drammen også, men er noe andre får dra igang såfall.
Mexos Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Skal kjøpe deg cab igjen Mexos? E46 Facelift da eller? Er vel E46 du hadde lyst til og kjøpe? Jess E46 facelift er drømmen, men får se hva jeg har råd til Har vært i moss og prøvd denne: http://pal.finn.no/pal/car1/car/object? ... T.svl=Link Nydelig bil, men savnet det lille ekstra i motoren. Har i utgangspunktet lyst på blå, men sølv var ikke så ille når man så den live. Men tror den blir for dyr for meg. Så mulig jeg må kjøpe en litt eldre. Får se hva som skjer E46 blir det ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå