Gå til innhold

Bmw treff for Oslo området. Nytt treff 8.6 kl. 14.00 @ IKEA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for et fint treff selv om det ble kort for noen av oss fra Drammen. Fikk iallfall pratet med noen nye folk og hilst på andre bmw folk fra tidligere treff. Håpe på bedre vær neste gang da. :-)

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nei, orginale biler er forbudt på treff. Spesielt 318. Har du ikke turbokonvertert M3 kan du holde deg hjemme!

egentlig holder det at du kjører bmw/er på bimmers, men hysj..

Skrevet

så det varte ikke så lenge nei.. neste gang :wink: spola innom der kvart på fem istadi håp om at dere fortsatt holdt på..

hehe satt på det kurset og så på klokka og tenkte at nå står'em der og sparker dekk og juger, og jeg sitter her...

detta må vi få til flere ganger! :D

Skrevet

Joda veldig bra oppmøte til første gang å være selv med dårlig vær.

Men jeg spurte flere hvor "Mexos var en" Desværre ingen ga meg svar uff litt oppgitt tar med meg megafon neste gang. :lol: Legger til en link hvor bildene ligger som jeg tok. Under katogorien bilder her inne.

Skrevet
Joda veldig bra oppmøte til første gang å være selv med dårlig vær.

Men jeg spurte flere hvor "Mexos var en" Desværre ingen ga meg svar uff litt oppgitt tar med meg megafon neste gang. :lol: Legger til en link hvor bildene ligger som jeg tok. Under katogorien bilder her inne.

Det var dumt da. Visste ikke hvem du var så fikk ikke hilset på deg heller :( Vi får ta det neste gang ;)

Skrevet

Godt å se at dere er i gang med treff i Oslo også. Har potensiale til å bli folksomme samllinger der nede. Vi var 31 biler i Trondheim i dag i sol og godt vær. Hadde blant annet besøk av den hvite Automotecoupeen med 20" Asantihjul.

Angående bilder; er det ikke greiere å legge bildene fra treffet i trefftråden, i stedet for å lage en egen tråd under Bilder? Bare en tanke :D Håper dere får bedre vær neste gang, så blir det nok dobbelt fremmøte.

Skrevet

Mikke1981 Mexos var han jeg sto å prata lenge med husker du?:) jeg var han i den lysebrune skinnjakka:)

men hvor i helsike var Azeton????????????????? spurte Mexos flere ganger om han hadde sett Azeton, men han var ikke sikker på når du kom Azeton:) hva hadde du på deg da??

Skrevet

Dette hørtes sykt fett ut! Jeg og Anders87, er med etter Mai begge to :D

Han kommer cruisende i den smoothe e46'n sin som Automote bygger nå :D

Og jeg kommerl i et skrap av en E30 :)

Si ifrra på Pm a Mexos :D, neste gang altså ;)

Mhv Håvard Falck

Skrevet

Den er god :) Er jo lov for andre å ta initiativ også hvis de vil :) Men regner med folk vil ha litt tid til å ta vårpussen før neste treff? Kan jo sette en ny dato allerede nå. Hva med nytt treff om 4 uker? Søndag 11. Mai. Er vårmønstring om 3 uker så ser ikke no vits å ha det den helgen.

Skrevet
hehe, jeg har langtids prosjekt jeg så :)

så driter mildt i åssen bilen ser ut xD hehe..

men sikkert en haug andre som vil ta siste finish'en ;)

Hehe. Ja min trenger en vårpuss :lol: Har en haug av deler i garasjen i Trondheim som skal monteres ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...