PenguiN- Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Hvem her kan påta seg eller har nummeret til en som kan på ta seg en lakkerings jobb av en m3 front og m3 sideskjørt? =) 2-3000,- ? =) MÅ VÆRE I TRONDHEIM ELLER NÆROMRÅDE! (delene er helt nye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Jeg fikk i hvertfall pris på 2500,- for å lakkere frontfanger'n på Honda'n hos et lakkverksted på Tempe. Husker ikke hva de het, men de ligger rett ved siden av Tempe dekk. Er vel ikke så forferdelig mye større den der? Vil kanskje tippe 4000,- for fronten din og sideskjørt. Edit: Det var hos disse http://www.gulesider.no/gs/companyDetai ... arch=false Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Ingen her på forumet som lakkerer??? i nærheten av trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Jo, men sånn smått Spør E.Sveen tror jeg ble fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 bump! noen flere? =) har ett sett med nye sideskjørt som trenger lakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Hør med byåsen bilskadesenter eller falkenborg bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 er ute etter noen som kan gjøre dette svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Send en PM til Hæmnskjæln her på forumet, og han kan sikkert lakkere bilen din "svart" ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 er ute etter noen som kan gjøre dette svart.. Får da så mange andre fine farger og Men hvis du skal kjøre delene ut til Meldal og tilbake for å spare noen hundrelapper i lakkering tror jeg vinninga går opp i spinninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Okay, vet ikke hvor langt der er dit jeg, bare nevnte en som kan være flink til og lakkere biler i svarte farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 Send meg en pm så tar vi de derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå