Hoem Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Skal handle noen småting fra koed. bla disse: https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Noen erfaringer ? Og når jeg er på siden etter å ha valgt Norsk først, da står det uansett dansk pris, må jeg regne om den prisen til norsk kurs, eller er det norske kroner, bare at koed har gjort noe feil ? _----- LES SISTE POST!
Arild G. Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 du må regne om til norske kroner ja. når du legger varene i "innkøbskurv" så ser du totalprisen inkl frakt. og etter at du har regna om til norske kroner, så ganger du med 1,25 for å legge på norsk moms.
Morbus Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Jeg kjøpte tilsvarende Inpro lykter (bare de blanke, ikke svarte) fra koed. det var den største dritten jeg har sett. Alle 4 reflektroene dugget, de var umulig å justere, og de tålte ikke noe i forhold til orginallyktene (veldig tynt glass, knuste 2 av mine ved vanlig bruk)
fre Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Kjøp svarte Hella Sier seg jo at mange angeleyes løsninger vil være dårlige.. Originalt er ofte det beste
fre Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 men er de sorte lyktene inpro lykter da ? Spør du meg? Jeg anbefalte jo nettopp svarte HELLA. Hella er Hella, inpro er inpro Men Hella sine er ikke angeleyes.
Hoem Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Spurte egentlig begge, har sendt mail til koed nå, sjekke om det er inpro eller ikke.. Har lyst på AE etter bilder av joar(?) sin! Det er jo bare så sinnsykt fint, men er enig i at det kan bli jævlig dårlig/stygt og.. Vurderer å modde hella lykter da..
Hoem Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Nesten et år etterpå har jeg blitt "voksen" og fjernet angel-eyeséne og samtildig prøvd å selvsote ved å lakkere lyktene, dette gir meg et EKSTREMT DÅRLIG FJERNLYS... Så da lurer jeg på to ting, Hvordan gjør Hella det? og Hvordan er lysgjennomslippet på hella sine lykter? Takker på forhånd
GiljeN Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 glasset er like blankt å fint som orginal lyktene:) men er noen svarte kryss inni der som "reflekterer" i "speilene" så de ser svarte ut en helt genial ting som Daniel Engzwartz fant om" derfor det heter DE lykter.. GiljeN
ingard Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Den eneste måten du kan få skikkelige mørke lykter er hella. Alt annet ser billig ut. Hella ser originalt ut, og forandrer bilen din! Bare å begynne å spare. Lover at det er verdt det Lyset er helt fint.
Hoem Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Da slenger jeg det med på bestillingen i kveld Takker for innspill;] Glasset i mine er og like blankt og fint som orginallyktene da, men alt resten er lakkert ;p Men på nærlysene med linse som er sorte hella, der er vel det rundt linsa lakkert? Det er vel ikke sorte kryss i de og?
bmwt Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 disse du hadde vurdert å kjøpe fra koed er ikke inpro. jeg hadde like selv og dem var utrolig flott på bilen. brukte diodelys i ringene,noe som ga et veldig bra bilde av helheten...så IKKE ut som noe billig tjafs. solgte mine til CAZ på forumet å mener han ble meget fornøyd med dem.
ingard Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Da slenger jeg det med på bestillingen i kveld Takker for innspill;]Glasset i mine er og like blankt og fint som orginallyktene da, men alt resten er lakkert ;p Men på nærlysene med linse som er sorte hella, der er vel det rundt linsa lakkert? Det er vel ikke sorte kryss i de og? Det er bare kryss i langlysene. Det gjør forresten at bilen ser uhyre grom ut i mørke! Alt annet enn Hella ser billig ut. Siter meg gjerne på det (og de fleste innser det etter hvert)
ingard Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Her er forresten et bilde av Hella Du må huske å kjøpe mørke blinklys i tillegg, ellers ser det ikke bra ut.. Men de koster veldig lite Schmiedmann selger også mørkere tåkelys (slik som på min)
jon///M Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 koed selger også mørke tåkelys. var ivertfall det jeg fikk da jeg bestilte det sammen med mine sorte de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå