Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du må regne om til norske kroner ja.

når du legger varene i "innkøbskurv" så ser du totalprisen inkl frakt. og etter at du har regna om til norske kroner, så ganger du med 1,25 for å legge på norsk moms.

Skrevet

Jeg kjøpte tilsvarende Inpro lykter (bare de blanke, ikke svarte) fra koed. det var den største dritten jeg har sett. Alle 4 reflektroene dugget, de var umulig å justere, og de tålte ikke noe i forhold til orginallyktene (veldig tynt glass, knuste 2 av mine ved vanlig bruk)

Skrevet
men er de sorte lyktene inpro lykter da ?

Spør du meg? Jeg anbefalte jo nettopp svarte HELLA. Hella er Hella, inpro er inpro :)

Men Hella sine er ikke angeleyes.

Skrevet

Spurte egentlig begge, har sendt mail til koed nå, sjekke om det er inpro eller ikke.. Har lyst på AE etter bilder av joar(?) sin! Det er jo bare så sinnsykt fint, men er enig i at det kan bli jævlig dårlig/stygt og.. Vurderer å modde hella lykter da..

• 9 months later...
Skrevet

Nesten et år etterpå har jeg blitt "voksen" og fjernet angel-eyeséne og samtildig prøvd å selvsote ved å lakkere lyktene, dette gir meg et EKSTREMT DÅRLIG FJERNLYS...

Så da lurer jeg på to ting,

Hvordan gjør Hella det?

og

Hvordan er lysgjennomslippet på hella sine lykter?

Takker på forhånd

Skrevet

glasset er like blankt å fint som orginal lyktene:) men er noen svarte kryss inni der som "reflekterer" i "speilene" så de ser svarte ut :) en helt genial ting som Daniel Engzwartz fant om" derfor det heter DE lykter..

GiljeN

Skrevet

Den eneste måten du kan få skikkelige mørke lykter er hella. Alt annet ser billig ut. Hella ser originalt ut, og forandrer bilen din! Bare å begynne å spare. Lover at det er verdt det ;)

Lyset er helt fint.

Skrevet

Da slenger jeg det med på bestillingen i kveld ;) Takker for innspill;]

Glasset i mine er og like blankt og fint som orginallyktene da, men alt resten er lakkert ;p

Men på nærlysene med linse som er sorte hella, der er vel det rundt linsa lakkert? Det er vel ikke sorte kryss i de og?

Skrevet

disse du hadde vurdert å kjøpe fra koed er ikke inpro. jeg hadde like selv og dem var utrolig flott på bilen. brukte diodelys i ringene,noe som ga et veldig bra bilde av helheten...så IKKE ut som noe billig tjafs.

solgte mine til CAZ på forumet å mener han ble meget fornøyd med dem.

Skrevet
Da slenger jeg det med på bestillingen i kveld ;) Takker for innspill;]

Glasset i mine er og like blankt og fint som orginallyktene da, men alt resten er lakkert ;p

Men på nærlysene med linse som er sorte hella, der er vel det rundt linsa lakkert? Det er vel ikke sorte kryss i de og?

Det er bare kryss i langlysene. Det gjør forresten at bilen ser uhyre grom ut i mørke!

Alt annet enn Hella ser billig ut. Siter meg gjerne på det ;) (og de fleste innser det etter hvert)

Skrevet

Her er forresten et bilde av Hella

p9051618kb1.jpg

Du må huske å kjøpe mørke blinklys i tillegg, ellers ser det ikke bra ut.. Men de koster veldig lite :) Schmiedmann selger også mørkere tåkelys (slik som på min)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...