Gå til innhold

Sort skinninteriør til e36 sedan selges!

Jokke
 Share

Anbefalte innlegg

:twisted: Dette kommer ALDRI hverken nå eller senere å bli et M sport interiør :x de setene er nemlig til å dra ut for bedre ankelbeskyttelse :arrow: Så dette kan du bare bygge sofa i garasjen av he he.Ta no å vit bedre hva dere prøver å selge,ha ellers en fortreffelig flott vår :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:twisted: Dette kommer ALDRI hverken nå eller senere å bli et M sport interiør :x de setene er nemlig til å dra ut for bedre ankelbeskyttelse :arrow: Så dette kan du bare bygge sofa i garasjen av he he.Ta no å vit bedre hva dere prøver å selge,ha ellers en fortreffelig flott vår :P

nå må dere f... meg roe ned her folkens!!

det er jeg som skal selge interiøret, og jeg har aldrig påstått at det er et sportsinteriør.

for dere som bare sitter å skriver for å ha noe å styre med, han ryke å reise! ankelbeskyttelse..?? hehe.. du har sikkert peil ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut en ny tråd du Jokke, med salg av interiøret ditt, her er det jo bare blitt tull 8)

Var forresten jeg som trodde att det var sportsinteriør :? så bare litt feil men folk trenger jo ikke gå helt av skaftet på grunn av det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) No m å dere søringa tåle en fleip,det var nemlig det det var når jeg sendte det innlegget :lol: men jeg oppfordrer jo selvfølgelig folk til litt fight hehe :roll: Men vit no det at å filleriste en norlending i sin beste alder,ja da bør man nesten ta med ikke bare familien men resten av slekta også :D Ellers så får dere bare kose dere sørpå som best dere kan,å det sier sjefen :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...