torsknu Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Dette kommer ALDRI hverken nå eller senere å bli et M sport interiør de setene er nemlig til å dra ut for bedre ankelbeskyttelse Så dette kan du bare bygge sofa i garasjen av he he.Ta no å vit bedre hva dere prøver å selge,ha ellers en fortreffelig flott vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Hei. Du har et fint standard skinninteriør. Og det er verdt 8.000 kr med dørsider og midtarmlene. Tror nok en annen her mener at den uttrekkbare forlengeren på sportssetet skal gi ekstra støtte for knehasene og ikke beskytte leggene. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Enig med Eirik Viste Det er absolutt verdt 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Interessert i å vente noen mnd. med å selge ? Jeg er interessert, men har ikke penger til det nå, pga lakkering av bilen, og at jeg har kjøpt altfor masse nye deler jeg trengte utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsknu Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Enig med Eirik Viste Det er absolutt verdt 8000,- [/quo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsknu Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Enig med Eirik Viste Det er absolutt verdt 8000,- [/quo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Enig med Eirik Viste Det er absolutt verdt 8000,- [/quo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Samme hva det er.. Prisen er med armlene og dørsider etter mitt skjønn riktig.. Skininteriør ligger på 5-7000.. Men da er jo ikke armlene til 2500 med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Dette kommer ALDRI hverken nå eller senere å bli et M sport interiør de setene er nemlig til å dra ut for bedre ankelbeskyttelse Så dette kan du bare bygge sofa i garasjen av he he.Ta no å vit bedre hva dere prøver å selge,ha ellers en fortreffelig flott vår nå må dere f... meg roe ned her folkens!! det er jeg som skal selge interiøret, og jeg har aldrig påstått at det er et sportsinteriør. for dere som bare sitter å skriver for å ha noe å styre med, han ryke å reise! ankelbeskyttelse..?? hehe.. du har sikkert peil ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Skal hjula selges`? Dimensjon, prisant?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Legg ut en ny tråd du Jokke, med salg av interiøret ditt, her er det jo bare blitt tull Var forresten jeg som trodde att det var sportsinteriør så bare litt feil men folk trenger jo ikke gå helt av skaftet på grunn av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Noe svar til meg da? Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet April 12, 2008 Forfatter Share Skrevet April 12, 2008 førstemann med penger som gjelder for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torsknu Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 No m å dere søringa tåle en fleip,det var nemlig det det var når jeg sendte det innlegget men jeg oppfordrer jo selvfølgelig folk til litt fight hehe Men vit no det at å filleriste en norlending i sin beste alder,ja da bør man nesten ta med ikke bare familien men resten av slekta også Ellers så får dere bare kose dere sørpå som best dere kan,å det sier sjefen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 He he Torstein slapp av du det er ikke så ille som det ser ut som. Se i feltet til venstre, hvor mld. kommer fra? hmmm.... hvem er det tro? You are busted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå