Thomaz Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Er enig i at det er pent med svarte lister.. Var egentlig det som var planen og.. Men begynte jeg å få noen ideer da.. Å det er ikke bra.. Hehe.. Syns di svarte listene står i fin kontrast til det rød.. samt at jeg syns det blir mye frehere men rød lister.. veldig usikker så blir spennende å se hva det blir..
Sweet_Protec Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Åsnes er i hedmark forbi vinger... hehe okei da kan det nok hende vi sees da... blir morro å se hva du går for ja
Sweet_Protec Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 Åsnes er i hedmark forbi vinger... hehe okei da kan det nok hende vi sees da... blir morro å se hva du går for ja
Thomaz Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 Oki.. Åsså har du dame i Vormsund? Lurer på om det blir rød lister forresten.. For se åssen det blir.. Blir jeg ikke fornøyd så prøver jeg svart
Thomaz Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Tror ratt det var du som sto på shell på søndag sweet_protec.. Fin e30 (vis det var deg)
Sweet_Protec Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 Ja stemmer jeg sto der ja tusen takk skal bare få riktige dempere bak så den ser litt mer likt senka ut, nå ser den ut som en low rider med stuuuk hehe er titt og ofte på shell og vasker
Thomaz Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 Det er 325 forresten? Ja svart e30 slår aldri feil Var forresten jeg som kjørte den gule Skoda pickupen (go brakka) Hehe
Sweet_Protec Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 å faen hehe da så jeg jo deg heeh den er jo groooom hehe ja er 325 ix hehe svar bmw er aldri feil det
Kenzuke Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Lakker lister og håndtak rødt. Det er min mening. Helt klart mye penere, og bilen ser nyere ut.
Johnsen Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Behold listene og håbdtakene sorte, SÅ KLART! Ble bare pakkis og plastikk av å lakkere de røde! Du har en av de mest gjennomførte E36`ene jeg har sett, ikke ødlegg den med å jårle den til!
Hansh Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Hva med å lakkere håndtakene og beholde listene svarte? Aldri likt de svarte firkantede plastikkhåndtakene på E36, men blir kanskje litt kontrastløst med lakkerte lister i tillegg?
Thomaz Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Har ikke det gitt Driver å kødder med den enda.. Håper at det snart skjer no framgang.. Blir forresten rød lister i første omgang Så får jeg se åssen det blir..
Sweet_Protec Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Håper du snart får i gang bmwen så du slipper å kjøre skoda! men det er som dem sier: hvorofor gå da, man kan kjøre skoda? Skal nok til shellen i kveld og vaske bilen (A) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå